Romanii aloca mai multi bani unei comenzi online

BUCURESTI - 7 iulie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Media / Publicitate

Romanii aloca mai multi bani pentru cumparaturile online, in prima jumatate a acestui an cheltuind 6,44 milioane de lei (fara TVA) numai prin intermediul 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania – adica de aproape patru ori mai mult decat in perioada similara a lui 2010.

Romanii aloca mai multi bani unei comenzi online
 Increderea romanilor in comertul online a crescut semnificativ in acest an. O dovedesc atat cresterea valorii medii a unei tranzactii, cat si numarul vanzarilor online, aflat intr-o crestere accelerata.  

Dorin Boerescu, CEO 2Parale

Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste o treime fata de anul trecut, pana la 233 de lei (fara TVA), daca nu tinem cont de tranzactiile efectuate pe site-urile de reduceri colective.

Potrivit raportului realizat pe activitatea 2Parale din primele sase luni ale anului, romanii cheltuiesc mai multi bani la o singura tranzactie online. Daca in prima jumatate a lui 2010 peste jumatate dintre comenzile online nu depaseau valoarea  de 100 de lei (fara TVA), anul acesta doar 40% dintre tranzactii sunt mai mici de 100 de lei (fara TVA). Proportia cumparaturilor care trec de valoarea de 400 de lei a ramas aceeasi in ultimul an.

 "Increderea romanilor in comertul online a crescut semnificativ in acest an. O dovedesc atat cresterea valorii medii a unei tranzactii, cat si numarul vanzarilor online, aflat intr-o crestere accelerata. 

 Suntem extrem de optimisti pentru evolutia pietei in urmatorii ani si ne mentinem estimarea anterioara privind depasirea in acest an a pragului de 1 milion de cumparatori online in Romania.", spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Cea mai mare vanzare efectuata prin 2Parale in primul semestru a depasit valoarea de 35.600 de lei (fara TVA), tranzactie efectuata pe segmentul IT&C. Afiliatul care a generat aceasta vanzare a castigat un comision de 381 de lei. Pentru produsele IT&C, cei mai multi bani per vanzare s-au cheltuit in luna mai, cand valoarea medie a unei comenzi a fost de peste 800 de lei (fara TVA).

In categoria fashion, cea mai mare tranzactie se ridica la peste 7.100 de lei (fara TVA), ceea ce inseamna un castig de 572 de lei pentru afiliatul care a generat-o. Cei mai multi bani pentru achizitionarea produselor fashion s-au alocat in luna aprilie, cu o medie de 209 lei (fara TVA).

Fashion si IT&C sunt de altfel cele mai atractive segmente pentru cumparatorii online, in 2Parale. In crestere fata de anul trecut sunt si produsele pentru copii si cartile.

Cea mai rapida si semnificativa ascensiune o au insa site-urile de reduceri colective, al caror numar de vanzari a crescut de aproape sapte ori de la inceputul anului. De altfel, 2Parale a si lansat un program de afiliere dedicat site-urilor de reduceri colective, impreuna cu site-ul CautaReduceri.ro.

Cele mai multe cumparaturi se fac in zilele de joi si vineri, spre deosebire de anul trecut cand erau preferate zilele de marti si miercuri. Cel mai mare flux de cumparaturi se inregistreaza in intervalul orar 10:00-16:00, cu un varf si dupa ora 22.00.

Martie a fost cea mai prolifica luna pentru cumparaturile online, cu vanzari de aproape 1,4 milioane de lei (fara TVA). A fost si cea mai buna luna pentru afiliatii din 2Parale, aducand castiguri de peste 100.000 de lei. Prima jumatate a anului a adus afiliatilor comisioane de circa 470.000 de lei.

Pentru mai multe informatii, consultati raportul disponibil online pe blog.2parale.ro. Toate sumele prezentate sunt fara TVA. Cifrele includ doar vanzarile finalizate pana la momentul redactarii raportului.

Despre 2Parale

2Parale este cea mai mare retea de afiliere din Romania, online din decembrie 2008. Are un portofoliu de 102 de campanii si peste 6.200 de afiliati, care au livrat circa 23 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 11,4 milioane de lei (fara TVA). Este singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania.

 Marketingul afiliat ofera o solutie rapid asi eficienta de promovare si monetizare, care indeplineste visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii platesc doar pentru rezultatele obtinute (vanzari sau lead-uri), iar afiliatii (publisheri, bloggeri, specialisti SEO&SEM) castiga bani direct proportional cu numarul sau valoarea conversiilor generate.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/2parale-afiliere/romanii-aloca-mai-multi-bani-unei-comenzi-online