Arta limbajului corpului pentru servicii de calitate cu clientii

BUCURESTI - 13 februarie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Compania de training Acta Nonverbal organizeaza in data de 16 februarie 2008 la sala de conferinte Stirbei cursul deschis “Arta limbajului corpului pentru servicii de calitate cu clientii”.

Ganditi-va ca intr-un minut dintr-o conversatie o persoana spune in jur de 100-120 de cuvinte. In acelasi minut, aceeasi persoana poate “gandi” cam 800 de cuvinte. Congruenta mesajului, dintre ceea ce spui si ceea ce arati corporal, este vitala atunci cand dorim sa oferim un serviciu cu clientii de o calitate inalta!

Atata timp cat partea verbala si cea nonverbala a unui mesaj sunt percepute ca fiind congruente, informatia este receptionata integral. Daca insa se percepe o incongruenta intre cele doua parti ale mesajului, ea este transmisa in proportie de 55 % de limbajul corporal (pozitia corpului, gesturi, mimica, contact vizual,etc), circa 38 % prin caracteristicile vocii, respectiv doar 7% prin continutul mesajului.

Din fericire, toate aceste “secrete” pot fi invatate. Daca ele sunt bine intelese si aplicate ele pot deveni usor o veritabila “cheie a succesului” pe toate planurile, iar tehnicile de comunicare nonverbala pot fi folosite atat in dezvoltarea personala cat si profesionala. De unde le puteti invata cel mai bine daca nu de la experti in domeniu? Iar Acta Nonverbal chiar asta iti ofera!

In deschiderea acestui curs va vorbi un expert in domeniul relatiilor cu clientii, Mihai Maties, director general SES- Service Excellence Solutions, organizator al primei conferinte internationale de customer service din Romania. El va prezenta cum componenta de customer service poate ajuta companiile sa se diferentieze pe piata, prin crearea unor clienti loiali si prin asigurarea succesului pe un termen cat mai lung. Compania coordonata de Mihai este filiana romaneasca a celebrei Academy of Service Excellence din Marea Britanie, condusa de Chris Daffy, autorul celebrei cartii “Once a customer, always a customer”.

Despre ACTA NONVERBAL

Acta Nonverbal este o companie de training si consultanta in domeniul comunicarii, fiind numarul 1 in aria de training pentru transferul si dezvoltarea abilitatilor de comunicare nonverbala, creand primul site dedicat acestui domeniu (www.nonverbal.ro). Compania are peste 5 ani de experienta in organizarea de traininguri, conferinte si diverse evenimente, oferind cursuri deschise si in-house in domeniul comunicarii (relatii publice, relatii cu media, comunicare interpersonala, comunicare nonverbala, comunicare de criza; scoli de vara si workshopuri).


Andrei Vladislav
Manager de proiect
0788 32 35 68
andrei.vladislav@nonverbal.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/acta-nonverbal/arta-limbajului-corpului-pentru-servicii-de-calitate-cu-clientii