-
Cluj Napoca - 13 octombrie 2011
Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” % Conștientizarea brandului”, „% Gradul de retenție a clienților”, sau „$ Costul mediu de achiziție a unui client”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.
comunicatul de presa
-
Cluj Napoca - 6 octombrie 2011
Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” % Creșterea vânzărilor în magazinele deschise de cel puțin 12 luni”, „% Distribuția brandului în punctele comerciale”, sau „$ Venituri per tip de produs”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.
comunicatul de presa
-
Cluj Napoca - 4 octombrie 2011
Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ”% Utilizarea agenților”, „$ Venit per apel finalizat cu succes”, sau „# Timpul de gestionare a unui apel”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.
comunicatul de presa
-
Cluj - Napoca - 29 septembrie 2011
Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” # Durata medie de arhivare”, „% Angajați care contribuie la baza de cunoștințe”, sau „% Documente în arhive externe”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.
comunicatul de presa
-
Cluj - Napoca - 27 septembrie 2011
Raportul prezintă în detaliu Indicatori de Performanţă (KPIs) precum: ” % Livrarea la timp”, „# Timpul necesar reparării defectelor”, sau „% Reclamaţii în raport cu calitatea serviciilor”, alături de alte exemple populare în 2010. Utilizarea instrumentelor este esenţială pentru atingerea rezultatelor, iar Indicatorii Cheie de Performanţă (KPIs) sunt astăzi printre cele mai populare instrumente de management.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 23 septembrie 2011
Acumen Integrat, in parteneriat cu portalul www.IndicatoridePerformanta.ro, organizeaza in perioada 25 – 26 Octombrie 2011, la Bucuresti, cursul deschis „Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor”.
comunicatul de presa