Beans United lansează seminariile interactive de INBOUND Marketing

BUCURESTI - 25 iunie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Cursuri

Pe data de 15 iulie 2014 va avea loc prima ediție a seminariilor de INBOUND Marketing organizate de agentia Beans United , alături de partenerii săi HubSpot si Centrul de Excelență al Universității Titu Maiorescu.

Seminar de Inbound Marketing : Cum sa obtii mai multe lead-uri

Seminar de Inbound Marketing : Cum sa obtii mai multe lead-uri

 Folosofia de inbound marketing este foarte puțin cunoscută în România iar prin intermediul acestui eveniment ne dorim să creștem nivelul de cunoaștere și adoptare al acestui tip de marketing 

Andreea Moisa, Managing Director la Beans United

Intitulat “Cum să obții mai multe lead-uri prin inbound marketing ” seminarul se adresează profesioniștilor de marketing și managerilor care doresc să genereze mai multe vânzări, orientând marketingul companiei către nevoile clientului.

Conform unui studiu realizat de Hubspot la nivel internațional, inbound marketingul generează cu 54% mai multe leaduri decat tehnicile tradiționale de marketing. Pe parcursul acestui seminar, participanții vor vedea în ce constă inbound marketingul și care sunt rezultatele obținute de companiile care au adoptat această filosofie.

Inbound marketingul acționează în fiecare stadiu al procesului de achiziției, de la atragerea vizitatorilor pe site, la convertirea acestora în leaduri și acompanierea leadurilor către procesul de achiziție pentru a deveni clienți fideli. “Folosofia de inbound marketing este foarte puțin cunoscută în România iar prin intermediul acestui eveniment ne dorim să creștem nivelul de cunoaștere și adoptare al acestui tip de marketing” a declarat Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

Cum particip

Participarea este gratuită, în baza locurilor disponibile.

Inscrierile se pot face aici.

Agendă Eveniment :

17 : 00

Deschiderea Seminarului de INBOUND Marketing

17: 00 - 17 : 45

Principiile filosofiei de inbound marketing

Prezentarea studiului de piață despre Inbound Marketing

Importanta continutului în fiecare stadiu al procesului de achizitie (TOFU-MOFU-BOFU)

Tactici pentru atragerea vizitatorilor calificați pe site (Buyer Personas)

17 : 45 - 18:00

Networking

18:00 - 19:00

Avansarea lead-urilor în diverse stadii de calificare prin procesul de lead nurturing (Lead -> MQL -> SQL)

Modalități de automatizare a marketingului pentru convertirea leadurilor în clienți (Marketing Automation)

Cum folosim marketingul personalizat în stilul Amazon

Cum ne ajută un soft de Inbound Marketing (studiu de caz Hubspot)

Măsurarea activităților raportate la obiectivele de inbound marketing (ROI)

19:00 - Q&A

Despre Beans United

Beans United este prima agenție de inbound marketing din Romania care își propune să aducă metodologia Hubspot în Romania. Imbinând serviciile de inbound marketing cu un software performant precum Hubspot, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape : ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site) CONVERT (covertirea vizitatorilor în leaduri) CLOSE ( acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) si DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand).

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-de-inbound-marketing-beans-united/beans-united-lanseaza-seminariile-interactive-de-inbound-marketing