Beans United organizează seminarul “Alinierea Marketingului cu Vânzările sau Smarketing”

BUCURESTI - 8 aprilie 2015

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate

Pe data de 28 aprilie 2015, începand cu ora 9:00, la Metropolis Center, va avea loc ce-a de-a treia ediție a seminariilor de INBOUND Marketing (SIM) organizate de agenția Beans United, partener Hubspot în Romania.

Beans United organizează seminarul “Alinierea Marketingului cu Vânzările sau Smarketing”
 Prin acest seminar, ne propunem să ajutăm companiile să-și alinieze eforturile de marketing și vânzări pentru a crește veniturile cu 20% 

Andreea Moisa, Managing Director Beans United

Intitulat “Alinierea Marketingului cu Vanzarile sau Smarketing ” seminarul se adresează managementului companiilor, directorilor de marketing și vânzări care doresc să atragă și să convertească mai mulți clienți, prin alinierea celor 2 echipe către un obiectiv comun.

Intre marketing și vânzări, doua roluri esențiale creșterii unui business, a existat dintotdeauna un conflict nedeclarat. Echipa de marketing consideră că livrează leaduri pe care colegii de la vânzări nu reușesc să le inchida, iar munca lor este zadarnică. De partea cealaltă, echipa de vânzări nu apreciază eforturile de marketing deoarece consideră leadurile primite ca fiind foarte slabe și necalificate. Prin acest seminar, ne propunem să ajutăm companiile să-și alinieze eforturile de marketing și vânzări pentru a  crește veniturile cu 20%, conform studiilor realizate de Aberdeen Group a declarat Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

Pe parcursul acestui seminar, vom vedea în ce constă Smarketingul, de ce avem nevoie de un nou model pentru a genera vânzări și cum putem folosi metodologia de inbound pentru a atrage, a converti și a închide mai multi clienți.

Cum particip 

Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile.

Inscrierile se pot face Aici.

Agenda evenimentului 

9:00

Deschiderea Seminarului de INBOUND Marketing

9:30 - 10:30

    - De ce avem nevoie de un nou model pentru a genera vânzări
    -Ce presupune Smarketingul
    - Setarea obiectivelor de marketing și vânzări
    - Profilul clientului ideal (Buyer Personas)
    - Folosirea metodologiei de inbound marketingului pentru a genera leaduri calificate

10:30 - 10:45

Networking

10:45 - 12:00

    - Rolul Content Marketingului în atragerea, convertirea și închiderea leadurilor
    - Folosirea sistemului de Lead Scoring pentru calificarea leadurilorAvansarea lead-urilor către momentul achiziției prin Lead Nurturing (Lead -> MQL -> SQL -> Opportunity)
    - Modalități de automatizare a marketingului pentru convertirea leadurilor în clienți (Marketing Automation)
    - Măsurarea acțiunilor printr-un sistem de Close-Loop Reporting și analiză ROI

12:00 - Q&A

Pentru informații suplimentare, accesați pagina evenimentului : http://hubs.ly/y0G_-Z0

Despre Inbound Marketing

Inbound Marketingul este o filosofie relativ nouă, dezvoltată în Statele Unite de către compania Hubspot, în 2006. Acest model nou de marketing a apărut ca un răspuns la ineficiența tacticilor de marketing tradiționale care nu mai funcționau într-o piață extrem de competitivă.

Prin inbound marketing, consumatorii sunt atrași către produs cu ajutorul marketingului prin conținut (articole, webinarii, whitepaper, infografice) într-un mod organic (distribuția făcându-se cu ajutorul motoarelor de căutare și rețelelor sociale). Această filosofie de marketing este una de tip "pull" (de atragere a consumatorilor către produs) spre deosebire de una de tip "push" (de împingere a mesajului către consumator).

Despre Beans United

Beans United este prima agenție de inbound marketing din Romania care își propune să aducă metodologia Hubspot în Romania. Imbinând serviciile de inbound marketing cu un software performant precum Hubspot, Beans United oferă rezultate măsurabile în 4 etape : ATTRACT (atragerea vizitatorilor pe site) CONVERT (covertirea vizitatorilor în leaduri) CLOSE ( acompanierea leadurilor pentru a deveni clienți) si DELIGHT (transformarea clienților în ambasadori de brand).

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/agentia-de-inbound-marketing-beans-united/beans-united-organizeaza-seminarul-alinierea-marketingului-cu-vanzarile-sau-smarketing