„Cum să îmbunătăţim calitatea relaţiilor profesionale la locul de muncă”

BUCURESTI - 10 februarie 2010

Comunicat tip General in Social

În plină recesiune economică, psihosociologul Jacques Salomé, creatorul metodei de comunicare relaţională ESPERE® (Energie Specifică pentru o Ecologie Relaţională Esenţială), susţine că, de fapt, „adevărata criză cu care se confruntă omenirea acum nu este cea economică, ci una relaţională, care ne costă foarte mulţi bani!“. E o afirmaţie care ar trebui să ne facă să schimbăm perspectiva asupra relaţiilor noaste, in toate planurile – familial, profesional, social.

„Cum să îmbunătăţim calitatea relaţiilor profesionale la locul de muncă”

Training-ul din zilele de 22 şi 23 februarie organizat de Centrul de Dezvoltare Personală AMANESER, în colaborare cu centrul ARDES din Franţa, adresat fie şefilor, fie persoanelor aflate în subordinea lor, ne propune să descoperim şi să exersăm o metodă eficientă de comunicare la locul de muncă. Vom putea descoperi o nouă modalitate de a trăi relaţiile profesionale, o metodă prin care organizaţia din care facem parte va deveni un spaţiu de confruntare armonioasă, de responsabilizare, de creativitate şi chiar de evoluţie personală.

„Nu este deloc uşor să încerci să stabileşti relaţii de reciprocitate, de împărtăşire a cunoştinţelor şi de punere în comun a competenţelor cu un superior care este nesigur pe sine şi care se ascunde în spatele funcţiei pentru a-şi camufla disconfortul sau incompetenţa. Cum ar fi să ai un şef care să pună cu adevărat preţ pe relaţiile profesionale, care să investească timp şi energie în construirea unei echipe şi a unei atmosfere de lucru lipsită de neînţelegeri şi conflicte, să creeze un spaţiu de confruntare armonioasă, de responsabilizare, de creativitate şi chiar de evoluţie personală? Cu siguranţă, atingerea obiectivelor propuse se va face cu mai puţin efort şi putere coercitivă, aşa cum se întâmplă de obicei, iar angajaţii se vor simţi mai motivaţi, mai creativi, mai valorizaţi, mai eficienţi”, susţine Aleth NAQUET, moderator de training-uri şi formator în metoda de comunicare relaţională ESPERE®.

Cei care vor să afle care sunt regulile recomandate de metoda ESPERE® atât şefilor, cât şi angajaţilor pentru a fi eficienţi în activitatea lor, cum să dezvolte o relaţie vie în cadrul profesional, cum să facă să se simtă bine şi să se împrietenească cu colegii sau când apare factorul cel mai agresiv în organizaţiile unde este multă „poluare relaţională”, care demotivează oamenii, sunt asteptati pe parcursul celor 2 zile să afle răspunsuri, să pună întrebări şi să lucreze propriile situaţii.

Despre AMANESER SRL

Aleth NAQUET, moderatoarea training-ului, este fondatoarea centrului ADRES din Paris, instituţie abilitată de Institutul ESPERE® să deruleze programele de training şi de formare în Metoda ESPERE®. Aleth NAQUET este psiholog clinic, având un DESS în psihologie clinică şi psihopatologie la Universitatea din Paris. A fost formată personal de către Jacques Salomé. Iniţial, Aleth a integrat comunicarea relaţională în practica sa psihoterapeutică. Din 1996, este formator şi moderator în relaţii interumane. Aleth s-a afirmat ca formator în metoda ESPERE® în cadrul centrului ADRES. În prezent este trainer şi consultant pentru instituţii şi firme, în domeniul comunicării şi al relatiilor interpersonale prin Metoda ESPERE®, iar până în luna mai 2009 a fost preşedintele Institutului ESPERE, garantul metodei.

Centrul de Dezvoltare Personală AMANESER
Telefon/Fax: 021 327 54 45
Mobil: 0723 396 368
Director: Claudia JIMENO BELTRAN

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/amaneser-srl/cum-sa-imbunatatim-calitatea-relatiilor-profesionale-la-locul-de-munca