Brandurile de top, in fruntea preferintelor de Valentine’s Day

BUCURESTI - 16 februarie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Retail, Internet

In urma campaniei de reduceri organizata de catre retailerul Answear , cu ocazia Valentine’s Day, ponderea brandurilor internationale de top, a fost de peste 50% din totalul produselor comandate de pe site-ul answear.ro.

Answear_Romania

Answear_Romania

 „In Romania , se observa o crestere a cererii in ceea ce priveste brandurile de top internationale precum: Tommy Hilfiger, US Polo, Adidas Originals, French Connection, Lacoste, Valentino, DKNY si multe altele. Cererea este cu atat mai crescuta cu cat Answear pune la dispozitia clientilor ultimele colectii ale brandurilor respective concomitent cu produse din sezonul trecut, ce intra in campanii promotionale. Desi returul este gratuit cu urmatoarea comanda, inainte de a plasa online o comanda, clientii doresc sa se asigure inca o data de originalitatea produselor achizitionate. Astfel, ei pun intrebari referitoare la acest aspect fie prin telefon, fie prin retelele de socializare. Calitatea este foarte importanta, dar alti factori decisivi in procesul de achizitie sunt preturile competitive si termenul de retur de 30 de zile. Desi in momentul lansarii rata de retur a fost estimata la 20% din totalul comenzilor, dupa trei luni de operatiuni aceasta se situeaza sub procentul de 5%.” declara Raluca Radu, Country Manager Answear Romania.

Campaniile tematice, precum „Final Sales” si Valentine’s Day asigura peste 250 de produse livrate in fiecare zi si un cos minim de peste 150 lei, valoare care asigura transportul gratuit.

Modificarile aduse cu ocazia inceputului sarbatorilor care vestesc primavarara se regasesc si la nivel de audienta. In aceasta perioada creste atat numarul de vizitatori ai website-ului, cat si ponderea persoanelor de sex masculin care sunt in cautarea cadoului potrivit pentru Valentine’s Day. In ceea ce priveste publicul masculin, cele mai accesate trei sectiuni ale website-ul answear.ro au fost: Lenjerie, Rochii si Articole Sportive. De partea cealalta a baricadei, doamnele au cautat cadoul perfect prin categoriile: Camasi, Pulovere si Pantofi Sport.

Chiar daca Answear.ro ofera retur gratuit in 30 de zile cu urmatoarea comanda, cele mai multe intrebari pe care departamentul Customer Care le primeste se refera la dimensiunea produselor si croiala acestora. Desi fiecare produs beneficiaza pe website de un tabel propriu de marimi, fiecare solicitare este rezolvata impreuna cu cei din depozit, care confirma dimensiunile afisate si pot trimite fotografii cu produsul despachetat. Aceasta metoda a fost aleasa pentru a preintampina returul, drept dovada, rata acestuia mai mica de 5% in primele trei luni de functionare pe piata din Romania.

Despre Answear Romania

Despre Answear:
Answear.com a fost lansat pe piata poloneza de fashion in decembrie 2010. Dupa 3 ani de succes in randul publicului din Polonia, succes masurat prin satisfacția clientilor, numarul de comenzi in continua crestere si nenumaratele premii obtinute in industrie, Answear s-a extins cu succces in martie 2014 pe piata ceha si in noiembrie 2014 pe piata din Slovacia. Expasiunea internationala a continuat si in anul 2015, prin lansarea operatiunilor retailerului în Ucraina și Romania.

Contact de presa
Simona Mincu
Head of Communication Answear Romania
Simona.Mincu@answear.ro
0723 458 027

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/answear-romania/brandurile-de-top-in-fruntea-preferintelor-de-valentine-s-day