Revista CAR apare, in sfarsit, si in Romania

BUCURESTI - 24 octombrie 2008

Comunicat tip General in Auto

COMPANIA D.V. AUTOMEDIA OBŢINE LICENŢA PENTRU PUBLICAREA EDIŢIEI ROMÂNEŞTI A CUNOSCUTEI REVISTE AUTO “CAR”. ROMÂNIA DEVINE ASTFEL A 12-A PIAŢĂ DIN AFARA MARII BRITANII UNDE PUBLICAŢIA “CAR” ESTE PREZENTĂ.

•În această toamnă vor fi lansate încă trei noi produse on-line!


Bucureşti, 21 octombrie 2008 - Grupul de presă Bauer Automotive (Marea Britanie), publisher-ul revistei auto CAR, a ales compania D.V. Automedia ca partener pentru România. Prima ediţie CAR în limba română va apărea pe piaţă la sfârşitul lunii noiembrie 2008. Pe lângă Marea Britanie, CAR mai este prezentă, momentan, în 11 tari: Brazilia, China, Grecia, India, Mexic, Orientul Mijlociu, Rusia, Africa de Sud, Spania, Thailanda şi Turcia.

Caracterizată printr-un aspect premium şi subiecte distincte, CAR România impune o nouă viziune a fenomenului auto, printr-o abordare inteligentă şi originală, dublată de un design exclusivist. Revista, publicată lunar, se va evidenţia prin calitatea conţinutului, unghiurile neconvenţionale ale temelor tratate, cât şi prin informaţiile obţinute direct de la sursă, fără intermediari. Car România are un concept modern, în paginile sale regăsindu-se articole incitante şi unice, cu maşini fabuloase de pe întreg mapamondul.

Echipa editorială CAR România este formată din jurnalişti de top din presa auto, echipa managerială şi departamentul de publicitate incluzând, de asemenea, nume cunoscute în domeniu. Revista va fi publicată de SOHO Automedia, o firmă subsidiară a grupului D.V. Automedia.

“Împreună cu apariţia lui CAR vom lansa trei noi produse on-line. www.caesaremporium.com devine primul portal veritabil de lux din România, o extindere firească a brand-ului nostru CAESAR, consacrat ca benchmark în domeniu”, a declarat Mircea Criveanu, Managing Director al D.V. Automedia. Tot în această toamnă se va lansa portalul www.temporis.ro primul site românesc dedicat exclusiv ceasurilor. www.4x4.ro este relansat ca un produs independent de revista “4 x 4 Crossover lifestyle magazine”. “Toate noile produse on-line vor avea propriul destin, specific internet-ului fără o suprapunere a subiectelor din zona de print”, a adăugat Criveanu.

“Lansarea revistei “CAR” în România reprezintă o nouă dovadă a competenţei editoriale a D.V. Automedia. Firma germana Bauer, propietara acestui brand internaţional şi una dintre cele mai mari companii media din Europa a preferat grupul nostru, mult mai mic în comparaţie cu giganţii media din România. Prin apariţia lui CAR şi lansarea celorlalte trei produse on-line, se întregeşte un portofoliu de produse up-market, atât în domeniul auto cât şi în cel al industriilor de lux. Nu mai este nici un dubiu, D.V. Automedia este compania unde expertiza în aceste industrii reprezintă genomul fundamental al ADN-ului nostru”, a declarat Dan Vardie, Preşedintele D.V. Automedia.




Despre CAR Marea Britanie

CAR a fost lansată în anul 1962 sub denumirea «Small Car and Mini Owner», după care a evoluat, devenind cunoscută, ulterior, ca şi «CAR». De atunci şi până în prezent, revista şi-a făcut un nume în ceea ce priveşte premierele în domeniu. CAR a inventat testele comparative cu mai multe maşini (group test), a promovat drive-testele şi a dat un sens nou formulei supercar. De asemenea, revista este renumită pentru layout-uri, calitatea textelor şi a fotografiilor. În 2007, CAR a câştigat două premii de design importante, în echipa publicaţiei aflându-se şi Jurnalistul Anului 2007 în Marea Britanie, distincţie acordată de Asociaţia Britanică a Ziariştilor Auto.

Despre Automedia

Despre Dan Vardie şi D.V. Automedia

Licenţiat al Facultăţii de Construcţii Aerospaţiale din Bucureşti şi al CITY University-Faculty for Journalism din Londra, Dan Vardie şi-a început cariera jurnalistică în ianuarie 1990 în presa cotidiană, devenind la numai 27 de ani cel mai tânăr şef de departament din istoria ziarului « România Liberă » .
În 1998 a pus bazele propriei companii, AUTOMEDIA (devenită ulterior D.V. Automedia), ajunsă în prezent unul dintre cele mai importante grupuri independente de presă din Europa Centrală şi de Est. Împreună cu Media Pro şi grupul german Motor Presse International din Germania, Dan Vardie a lansat în 1993 prima revistă auto modernă din istoria României - “Auto Pro”. În 2000 a lansat prima revistă auto românească bilunară, AUTOSHOW, preluată în 2007 de concernul german de presă Burda. AUTOMEDIA a lansat în 2005 licenţa revistei italiene Quattroruote pentru România, vândută la sfârşitul lui 2007 firmei Burda.

De asemenea, Dan Vardie este fondatorul juriului internaţional AUTOBEST, al doilea juriu european ca importanţă din motoring, după 'European Car of the Year'. Este Preşedinte de Onoare al Asociaţiei Presei Auto din România şi Preşedintele Comitetului de Organizare al Juriului “Maşina Anului în România”. Totodată, Dan Vardie este singurul jurnalist auto din România membru în juriul european Car of the Year, respectiv în juriul Internaţional Engine of the Year. În prezent, Dan Vardie continuă să ocupe poziţia de Senior Editor al revistelor AUTOSHOW şi Quattroruote şi este Chairman & Chief Editorial Officer pentru toate publicaţiile din portofoliul companiei D.V. Automedia. Între publicaţiile produse de DV Automedia se numără revista CÆSAR, cel mai exclusivist produs media tipărit din România, Temporis, revistă specializată în ceasuri, şi « 4x4 crossover lifestyle magazine », revistă auto orientată spre automobile cu tracţiune integrală, lifestyle şi activităţi outdoor.

Alin Matei
Marketing & PR Coordinator

Trustul D. V. Automedia s.r.l.
Str. Nikolai Gogol, nr. 1A, sector 1, Bucureşti, România

Tel: 0745 00 77 08

E-mail: matei@automedia.ro


matei@automedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/automedia/revista-car-apare-in-sfarsit-si-in-romania