Primul studiu privind comportamentele de consum pe piata tamplariei PVC

BUCURESTI - 27 octombrie 2014

Comunicat tip General in Constructii

Barrier, liderul de piata in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, a realizat un studiu in cadrul caruia s-au analizat atitudinile si comportamentele de consum ale romanilor in achizitia de tamplarie PVC. Studiul, desfasurat de agentia de cercetare D&D Research, a inclus peste 750 de respondenti si a fost realizat in perioada martie-aprilie 2014.

Primul studiu privind comportamentele de consum pe piata tamplariei PVC

Barrier, liderul de piata in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, a realizat un studiu in cadrul caruia s-au analizat atitudinile si comportamentele de consum ale romanilor in achizitia de tamplarie PVC.  Studiul, desfasurat de agentia de cercetare D&D Research, a inclus peste 750 de respondenti si a fost realizat in perioada martie-aprilie 2014.

Rezultatele studiului arata ca, mediul extern sau intemperiile joaca un rol extrem de important in alegerea tamplariei potrivite. Astfel incat, in perceptia consumatorului cele mai importante caracteristici ale tamplariei sunt reprezentate de „scutul de protectie” format din patru elemente indispensabile pentru o tamplarie PVC de calitate: protectia termica (>27%), protectia fonica (>16%), protectia de apa / vant (>11%) si protectia solara (>11%).

Deciziile de cumparare sunt, de asemenea, influentate si de anumite criterii comerciale, precum: un pret bun de achizitie (>25%), recomandarea din partea familiei/ prietenilor/ colegilor (> 12%) sau recomandarea specialistilor (>12%). Nu in ultimul rand, mai mult de 78% dintre respondenti au recunoscut faptul ca o tamplarie de calitate este mai scumpa decat in mod uzual.           

Spre deosebire de alte materiale de constructie sau finisaje, tamplaria este mult mai familiara  si mai accesibila consumatorului, inducand un nivel ridicat de implicare in etapele lucrarii (>30%). Drept urmare, informatiile despre tamplarie sunt receptate individual, deciziile privind marca de tamplarie folosita fiind luate in etapa de planificare (>60%), prin intermediul internetului (35%), dar si cu ajutorul persoanelor apropiate consumatorului (prieteni, familie, colegi - 38.2%).

Toate elementele mentionate mai sus au un rol decisiv in procesul de selectie a tamplariei PVC de calitate, insa nu trebuie neglijat un alt aspect deosebit de important: durabilitatea. Rezistenta crescuta la utilizarea indelungata, termenul de garantie mare, cat si tehnologiile moderne folosite la fabricarea tamplariei sunt conditii care inglobeaza si reduc in mod real costurile de utilizare pe termen lung. Practic, daca aceste insusiri indispensabile sunt acoperite, nu va trebui sa ne facem griji peste 10 ani asupra costurilor post-garantie pentru intretinerea tamplariei.”, afirma Adrian Garmacea, director general al companiei producatoare Barrier.

Un alt fenoment analizat in cadrul studiului reflecta faptul ca, in prezent, exista un nivel ridicat de confuzie la nivelul tipurilor de tamplarie, consumatorii neoperand cu diferentieri clare intre marcile de profile, cele de geamuri sau cele de montatori.

Cercetarea a presupus investigarea cantitativa de ansamblu a marcilor active in aceasta categorie de produse pe urmatoarele dimensiuni cheie: elementele de baza privind informatiile si atitudinile generale despre categorie, elementele de baza privind marcile active pe piata, elementele de baza privind comportamentele de consum, descriptorii de consumatori – demografici, sociografici.

Studiul a vizat persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 65 de ani din regiunile statistice Nord-Est si Sud-Est, cu exceptia judetului Constanta, orase cu peste 50.000 locuitori, marja de eroare fiind de maximum 3,3%.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Despre Barrier

Brandul Barrier (www.barrier.ro) este produs de catre compania Electric Plus din Bacau, primul atelier de productie fiind infiintat in anul 2003. In prezent, produsele Barrier sunt fabricate in cel mai modern centru de productie din tara, in care lucreaza  200 de persoane si care are o capacitate de 700 de ferestre/zi.  Produsele Barrier sunt disponibile atat pe piata din Romania, cat si in Italia, Franta, Belgia sau Germania.

Despre Barrier

Liderul zonei de est a Romaniei in productia tamplariei termoizolante din PVC, BARRIER, vizeaza continuarea proiectului de extindere a gamei de produse si servicii, dupa ce in acest an a inaugurat mai multe linii tehnologice. Pentru realizarea planurilor propuse, compania investeste permanent atat in tehnologia necesara pentru imbunatatirea calitatii cat si in instruirea personalului.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/barrier/primul-studiu-privind-comportamentele-de-consum-pe-piata-tamplariei-pvc