Deschiderea magazinului bauMax Cluj II

BUCURESTI - 29 martie 2012

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Constructii, Retail

bauMax Romania mai deschide un magazin la Cluj, oferind clientilor clujeni sortimente noi si proiecte inovatoare. Un magazin cu aproape 15.000 mp din care 3.000 mp reperezinta zona speciala de drive-in, o alta noutate pentru Cluj, si-a deschis portile pe data de 27.03.2012.

Deschiderea magazinului bauMax Cluj II

35 ani de bauMax

bauMax sărbătorește împlinirea a 35 ani

Pentru bauMax, anul 2012  este  caracterizat  de  motto-ul: „35 ani – Sărbătorește cu bauMax“.

Începutul

Odată cu deschiderea primului magazin din Bruck/Mur, Austria, în data de 15 noiembrie 1977, compania bauMax îşi începe ascensiunea pe piaţa DIY din Austria. Cu un an în urmă s-a deschis şi primul Hobbymax în Kindberg, Steiermark, însă doar ca filială test.

bauMax, pe plan internațional este o companie lider

bauMax a  realizat  multe  în  ultimii  35  de  ani:  Compania  de familie s-a dezvoltat  într-un operator de magazine de  materiale de construcții în Europa Centrală, fiind lider de piață în acest domeniu. Astăzi bauMax este o marcă inconfundabilă, cu o notorietate ridicată.

După ce a fost primul operator de magazine de materiale de construcții, compania a îndrăznit să-şi depășească barierele extinzându-se în Europa Centrală și de Sud. După deschiderea primului magazin în Ungaria în anul 1991 a urmat expansiunea în Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația, România, Bulgaria și în cele din urmă în Turcia în anul 2010. Astăzi compania are reprezentanțe în nouă țări. Raza de acțiune se extinde din Europa Centrală și de Sud până în Eurasia. bauMax este lider de piață în CEE în domeniul magazinelor de materiale de construcții cu un grad de notorietate de peste 90%.

158 magazine în 9 țări

În momentul de faţă bauMax este prezent cu 158 de magazine în nouă țări dintre care 15 în România, 66 în Austria, 24 în Cehia, 15 în Slovacia, 15 în Ungaria, 7 în Croația, 4 în Slovenia, 7 în Bulgaria și 5 în Turcia.

Dezvoltarea din 2011

Cifra de afaceri totală a grupului bauMax a crescut în anul 2011 cu +3 % ajungând la 1,52 miliarde Euro. Această creștere se datorează mai ales dezvoltării mai multor servicii și a gamei de produse, precum şi faptului că oferim în permanență un nivel de calitate ridicat la prețuri întotdeauna mici.

Responsabilitatea ecologică şi socială

bauMax îşi percepe răspunderea socială într-o manieră conştientă şi activă. Măsurăm succesul nu doar în funcţie de criteriile economice, ci raportându-ne şi la cele sociale. Acest lucru este definit şi în principiile companiei şi de mulţi ani folosit în practica de afaceri cotidiană. Exemple care susţin politica noastră de CSR sunt Programul bauMax “Arată ce poţi” şi spijinirea artiştilor contemporani.

Angajamentul pentru arta contemporană

bauMax sprijină  arta  contemporană  în  cadrul  muzeului  Essl: Fondatorul și președintele actual al consiliului de supraveghere a bauMax, prof. KR Karlheinz Essl și soția sa prof. Agnes Essl colecționează opere de artă de peste 35 de ani. În anul 1999 în Klosterneuburg, Viena, s-a deschis muzeul Essl. Colecția a ajuns între timp la 7.000 de lucrări din arta internațională și se numără printre cele mai importante colecții private din lume.

Programul uman bauMax și premiul Social Essl

De peste 25 de ani bauMax se  angajează  să  ajute  persoanele cu dizabilități. Fiecare magazin bauMax încheie un parteneriat cu o instituție pentru persoane cu dizabilități și o susține, respectiv organizează activități împreună cu aceasta. În prezent, în cadrul bauMax echipele individuale integrează peste 250 de persoane cu dizabilități.

Mai mult, președintele consiliului director bauMax, KR. Martin Essl a adus la viață în urmă cu cinci ani Premiul Social Essl. Acest premiu internațional se adresează personalităților care conduc concret și cu succes o inițiativă socială privată deosebită și acordă un premiu anual de 1 milion Euro.

Primul câștigător a fost din  România

Primul câștigător al premiului  Social Essl acordat în  2008 a fost părintele Georg Sporschill. Acesta a înființat proiectul social „Concordia“ pentru copiii străzii din România încă din anul 1991. Banii obținuți în urma premiului au fost donați pentru construirea Casei Abraham, un cămin și un centru de formare pentru tineri, din apropierea clădirii Concordia din prezent.  Astăzi lucrează la bauMax deja șapte tineri din Concordia. Unul dintre aceștia este promovat în mod special în cadrul unui program de formare internă și este instruit pentru a ocupa o funcție de conducere.

Programul bauMax „Arată ce poţi!” 

În România programul bauMax „Arată ce poţi” este bine în integrat. Toate cele 15 locații colaborează cu o organizație-partener regională și implementează activități comune cum ar fi expozițiile cu vânzare, târguri, ateliere profesionale. 21 persoane cu dizabilități psihice și fizice fac deja parte din echipa bauMax România. 

 

bauMax România

bauMax în România

bauMax activează cu succes în România deja de șase ani. Cu 1277 de angajați, bauMax deţine în prezent 15 locații cu o suprafață totală de vânzare de peste 150.000 m².

Conceptul de „Întotdeauna preţuri mici”

Criza mondială din domeniul financiar și economic din ultimii ani nu a cruțat nici România și a afectat simțitor puterea de cumpărare a populației. Odată cu deschiderea primei filiale din România, bauMax  și-a introdus cu succes în țară conceptul de „Întotdeauna preţuri mici” și astfel ia în calcul sensibilitatea la preț a clienților. Sub acest motto  bauMax oferă în toate magazinele sale din România un pachet special de prețuri și servicii pentru profesioniști și pasionaţi de bricolaj. În plus, bauMax oferă clienților săi o garanție de preț de -15%: În cazul în care un client cumpără un produs mai ieftin de la un magazin concurent, acesta va primi de la bauMax un preț mai mic cu 15%.

Noile grupuri-țintă:

1. Meșteri și profesioniști

În România bauMax se adresează, prin oferta sa de produse şi servicii meşterilor, profesioniştilor şi pasionaţilor de bricolaj. Profesioniştii în construcţii beneficiază de consiliere personalizată acordată de Reprezentanţii comerciali. Aceştia sunt alături de clienţi de la prima fază a proiectului şi până la ultimele finisaje.

2. Pasionaţii de bricolaj

Pasionaţii de bricolaj vor găsi în magazinele bauMax pe lângă un sortiment variat de produse – cu care fiecare îşi poate organiza spaţiul locativ după gustul şi posibilităţile proprii – servicii şi consiliere personalizată.

 

Deschiderea bauMax Cluj II

bauMax de două ori în Cluj

bauMax a deschis astăzi cel de-al doilea magazin din Cluj, al patrulea cel mai mare oraș din România. Noul magazin bauMax dispune de o suprafață de aproximativ 15.000 m² și punctează cu cele mai noi concepte de sortiment și servicii.

Cel mai bun sortiment

Una dintre vedetele noului magazin bauMax este expoziția impresionantă de băi. Pe clienți îi așteaptă aici o gamă largă de băi de înaltă calitate și consiliere profesionistă. Cu ajutorul planificării 3D a băii, clienții își pot proiecta baia visurilor chiar în magazin.

Un alt punct culminant este showroom-ul pardoseală: aici clientul găsește prezentări de parchet laminat, parchet masiv și gresie de cea mai bună calitate. De la prima treaptă calitativă până la cea mai înaltă calitate sunt îndeplinite toate pretențiile de montaj. Printre acestea se numără și inovații de produs, cum ar fi parchetul laminat rezistent la apă pentru băi, sau podele  pentru care, datorită celor mai noi materiale, se oferă o garanție pe 15 ani. O noutate este și showroom-ul de plăci ceramice și granit cu cele mai moderne variații cromatice și diverse.

În centrele de comandă aferente fiecărui showroom există posibilitatea de a comanda direct o gamă largă produse. Clientul își primește marfa în decurs de o săptămână.

O altă inovație o reprezintă showroom-ul de uşi şi ferestre: pe clienți îi așteaptă aici o expoziție spectaculoasă de ferestre și uși de înaltă calitate, precum şi consiliere de specialitate și servicii de montaj.

În ton cu începutul sezonului pentru grădină, centrul pentru grădină din magazinul Cluj II oferă tot ceea ce înfrumusețează viața în aer liber: plante și mobilă de grădină, cele mai diverse sisteme de irigare, piscine și grătare. Mai mult, pentru uneltele electrice destinate întreţinerii grădinii se oferă garanție pe 5 ani. În secțiunea de scule electrice, clienții pot testa toate aparatele chiar la fața locului, cu asistenţă specializată.

„Drive-in“ punctul cheie pentru departamentul construcţii

O componentă la fel de importantă a noului magazin este zona de Drive-In pentru materiale de construcții. Numai la bauMax clienții au posibilitatea de a încărca materialele de construcții direct în autovehicule proprii. Pentru toți clienții care achiziționează cantități importante, acest lucru simplifică achiziția şi economisesc timp.

Servicii speciale

Clienţii pot beneficia de asemenea, de centrele de mixare a vopselelor, centrul de debitare a lemnului precum și de opţiunea de a închiria remorci. Exclusiv la bauMax sculele electrice (excepţie fac mărcile OK, Merox şi cele fără nume de marcă) beneficiază de 5 ani garanţie.

Peste 50 % din furnizori provin din România

bauMax dorește să susțină furnizorii locali,  mai  ales  în  aceste cu încercări  economice  grele. Din  acest  motiv,  peste 50% dintre aceştia sunt furnizori naţionali. Astfel se asigură locuri de muncă pentru localnici nu doar în domeniul comerțului ci și în cel al industriei. În afară de aceasta, partenerilor de afaceri li se oferă o colaborare care trece cu mult peste limitele magazinului propriu.

Echipa bauMax Cluj II

În noul magazin, clienților le stă la dispoziție o echipă de 105 angajați conduși de Claudiu Potfălean.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/baumax-romania-srl/deschiderea-magazinului-baumax-cluj-ii