Beia Consult International anunta participarea la Telesales Conference and Expo, CRM Expo, Loyalty and Retention Expo si TIB 2009

BUCURESTI - 24 octombrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Beia Consult International – Siemens System Partner & Dialogic Regional Distributor – participa la Telesales Conference and Expo, CRM Expo, Loyalty and Retention Expo - in perioada 27 - 29 octombrie 2009, la Institutul National de Statistica si la Targul Tehnic International TIB 2009, Pavilionul Central, Parter, Stand D026 in perioada 28 - 31 octombrie 2009

Firma BEIA Consult International va invita sa vizitati standul de la Telesales Conference and Expo, Customer Relationship Management Conference & Expo, Loyalty and Retention Conference and Expo - in perioada 27 - 29 octombrie 2009, la Institutul National de Statistica
Prezentarea BEIA : „Solutii de contact-center profesionale pentru telesales cu hardware Siemens - Dialogic, software Voxtron si inregistrare BlueVoice”, detalii pe site-ul: http://www.dect.ro

Intr-o perioada in care cele mai multe companii incearca sa gaseasca cele mai inovative si mai bune solutii de CRM dedicate clientilor sai, avem placerea de a va anunta editia de toamna a conferintei de Telesales, CRM, Loyalty and Retention Expo, singurul eveniment specializat care se adreseaza project managerilor, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.

Beia Consult International prezinta in premiera la Telesales Conference & Expo noua versiune software de telesales “communication center” de la Voxtron si noul BlueVoice Mini, un sistem de monitorizare si inregistrare a convorbirilor telefonice destinat call center-elor interne, de mici dimensiuni, si dispeceratelor.

Proiectat pentru a acoperi segmentul small & medium business (SMB), BlueVoice Mini vine sa ofere stabilitatea si interfata complexa a deja consacratului sistem de inregistrare BlueVoice Business Edition, intr-o varianta eleganta, super-slim, cu posibilitate de stand-alone, dimensionata pentru fluxuri mici de comunicare voce (maximum 8 linii analogice sau digitale) si la un pret extrem de tentant.
BlueVoice este implementat deja in zeci de companii romanesti, majoritatea din zone de activitate in care comunicatiile voce sunt de importanta critica: dispecerate ale regiilor de utilitati (gaz, energie electrica, apa) si ale serviciilor de interventie rapida (ambulanta, security), institutii financiar-bancare, centre de telesales si call center-e.

Va fi promovata oferta speciala pentru TOPEX VoisTel - GSM IP PBX care oferă cea mai facilă soluţie de a integra toate interfeţele de comunicaţii vocale într-un echipament fiabil şi compact. Pretabil companiilor din mediul SMB şi Enterprise cu mai multe sedii, TOPEX VoisTel suportă până la 50 de abonaţi SIP şi capabilităţi de interconectare cu reţelele: GSM - 4 canale GSM; PSTN - 2E1 sau 4BRI; VoIP - SIP, H.323. Pachetul promotional este compus din VoisTel GSM IP PBX - VoIP, 4GSM, 2E1; 10 + 5 licenţe SIP pentru abonaţi; 10 telefoane SIP.
Caracteristici: Mobility Extension - telefon GSM ca extensie de PBX, Call Forking către abonaţi SIP şi GSM, Modul IVR, Integrare servicii Email, SMS şi VoiceMail


Siemens Enterprise Communications ofera Comunicatii Unificate pentru IMM-uri (SMB) prin intermediul unui upgrade software simplu. Suita de aplicatii OpenScape® pentru birou pentru HiPath® 3000 ajuta eforturile IMM-urilor de a restrange costurile de comunicatie ascunse, inbunatati eficienta si mentine avantajele competititive.
Grupul Siemens Enterprise Communications, cel mai mare provider de solutii pentru comunicatii business, a anuntat in cursul zilei de azi ca suita de aplicatii CU (Comunicatii Unificate) OpenScape Office va fi disponibila pe sistemele vocale de convergenta HiPath 3000, incluzand si functionalite integrata pentru contact center. Ultima adaugare la portofoliul pentru comunicatii unificate OpenScape permite IMM-urilor sa foloseasca CU pentru a imbunatati serviciul pentru clienti si a mentine un avantaj competitiv – chiar si in mijlocul unei crize economice mondiale. Solutia este de asemenea conceputa pentru a oferii IMM-urilor posibilitatea de a se ocupa de costurile ascunse ale comunicatiilor, subliniate recent intr-un raport global intocmit de SIS International Research pe tema adoptarii CU de catre IMM-uri. Studiul a descoperit ca o companie de 100 de angajati poate risipi pana la 500.000$ (390.000€) anual prin ignorarea acestor costuri ascunse si a estimat ca in jur de 20% din aceste costuri ar putea fi eliminate prin Comunicatii Unificate.
Dimensionabilitatea aplicatiei OpenScape Office CU, introdusa initial pe HiPath OpenOffice® ME anul trecut, a crescut, astfel organizatii de pana la 384 de utilizatori pot beneficia acum de serviciile vocale, de conferentiere si de capacitatile de mobilitate, prezenta, mesagerie vocala, si de contact center. Deoarece OpenScape Office opereaza acum pe platforma recunoscuta HiPath 3000, CU pot acum fi implementate printr-un simplu upgrade software in medii IP, TDM si analog, oferind clientilor Siemens mai multa flexibilitate in trecerea la CU.
OpenScape Office pe HiPath 300 poate utiliza functiile puternice ale CU concepute pentru a face fata provocarilor din cadrul IMM-urilor. Functiile cheie sunt:
Prezenta integrata conceputa pentru a aborda problemele asociate coordonarii ineficiente si asteptarilor pentru informatii, permitand utilizatorilor sa verifice cu usurinta disponibilitatea colegilor pentru apeluri telefonice sau teleconferinte ad-hoc.
Functionalitati de call center, inclusiv functii de routare a apelurilor, concepute sa permita IMM-urilor sa ofere nivele accelerate de servicii pentru clienti, reducand in consecinta plangerile clientilor.
Functiile AutoAttendant si Call Journal concepute sa reduca semnificativ apelurile nedorite ce pot incomoda productivitatea angajatilor.
Functii de mobilitate create sa raspunda la cerintele fortei de munca mobile din ziua de astazi micsorand obstacolele colaborarilor, dandu-le angajatilor puterea de a lucra si colabora indiferent daca se afla la birou sau intr-o locatie izolata.
Inerenta strategiei sale pentru comunicatii deschise (Open Communications), este promisiunea Siemens de a oferi clientilor sai comunicatii business standardizate, pe suport software. Aceasta premiza poate oferi companiilor un mod de a reduce riscurile si costurile (TCO), atunci cand implementeaza solutii de comunicatii unificate. In plus, trecerea la Siemens OpenPatch permite clientilor sa migreze mai usor catre CU in ritmul propriu, folosindu-se practic de orice mediu de comunicatii existent.
Pentru a ajuta IMM-urile sa evalueze potentialul CU de a reduce aceste costuri ascunse, Siemens a lansat un calculator de reducere a costurilor online.

Despre BEIA CONSULT INTERNATIONAL

Beia Consult International - Siemens System Partner - Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, distribuitor oficial DIALOGIC / EICON, FMT, Tiptel, AEG, Keymile, Voxtron, Dasan, Invision isi desfasoara activitatea in domeniile: cercetare, proiectare, productie, distributie, vanzari, instalari, service si consultanta.

George SUCIU Jr.
IT Corporate Solutions Manager
BEIA CONSULT INTERNATIONAL
- SIEMENS SYSTEM PARTNER -
Dialogic® Regional Distributor Romania & Moldova
Intel® Communications Technology Provider
FMT - Rutenbeck Networking Data Products Distributor Romania
HUGHES broadband satellite networks and services

Tel / Fax : 0040-21-332.30.06
www.beia.ro / www.dect.ro / www.centrala-telefonica.ro

office@beia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/beia-consult-international/beia-consult-international-anunta-participarea-la-telesales-conference-and-expo-crm-expo-loyalty-and-retention-expo-si-tib-2009