392.000 de bucureșteni vizioneaza programele BlitzTV conform Daedalus Millward Brown

BUCURESTI - 10 decembrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Tehnologie

Cel mai mare operator de digital signage din România - Blitz Television, care a lansat în luna mai, anul acesta, rețeaua BlitzTV  în toate stațiile Metrorex, a finalizat împreună cu compania de cercetare Daedalus Millward Brown un sondaj ce relevă faptul că 39.4% dintre bucureștenii cu vârsta de peste 14 ani (peste 670.000 persoane) obișnuiesc să circule cu metroul cel puțin o dată pe săptămână, iar 58.6% dintre aceștia vizionează programele BlitzTV.

392.000 de bucureșteni vizioneaza programele BlitzTV conform Daedalus Millward Brown

Am luat „taurul de coarne” și am decis să ne măsurăm forțele cu alte canale de comunicare out of home din București și să aflăm cât % din această audiență atingem cu rețeaua BlitzTV în stațiile Metrorex. Rezultatele ne confirmă poziția de lider în București pe acest segment, pe un profil activ de public, extrem de căutat în piața de advertising și mai greu de prins în alte medii publicitare” a declarat Constantin Caciur, Managing Consultant Blitz Television.

Profilul principal al călătorului Metrorex are vârsta între 18 și 44 de ani, venituri medii și ridicate în comparație cu populația Bucureștiului, studii medii și superioare. „În mod surprinzător pentru cei care nu circulă cu metroul, 38% din totalul călătorilor Metrorex dețin mașină proprie însă, în cele mai multe cazuri, preferă călătoria cu metroul datorită rapidității”  a adăugat reprezentantul Blitz TV. De asemenea, 42.8% dintre călătorii cu metroul au card de debit/credit, 34,4% utilizează internet banking, 28,3% au asigurare de viață/pensie privată și 44.7% au telefoane smartphone, dintre care două treimi au downloadat aplicații pe mobil.

Blitz Television și-a diversificat de curand rețeaua prin extinderea digital signage în Aeroportul International Henri Coandă și în aeronavele Tarom.

Cu o experiență de peste 15 ani, Daedalus Millward Brown este în topul companiilor de cercetare de marketing din România și este cel mai mare furnizor de servicii de cercetare de marketing în domeniul comunicării și branding-ului.

Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic, pe un eșantion de 900 persoane și este reprezentativ pentru locuitorii din București cu vârsta de peste 14 ani. Eroarea de eșantionare este de +/- 3.3%.

Despre Blitz Television

BlitzTV este o retea de digital signage in Metrou , Aeroport si Aeronavele Tarom.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blitz-television/392-000-de-bucure-teni-vizioneaza-programele-blitztv-conform-daedalus-millward-brown