Tratament VIP pentru pasagerii Blue Air prin serviciul Priority Smart Check-In

BUCURESTI - 23 decembrie 2008

Comunicat tip General in Turism

Începând cu luna decembrie 2008, Blue Air - prima companie aeriană de smart flying din România - lansează Priority Smart Check-In, primul serviciu care oferă posibilitatea pasagerilor de a beneficia de un tratament cu totul special din partea companiei.

Pasagerii care optează pentru noul serviciu vor avea prioritate în efectuarea formalităţilor de check-in, evitând astfel timpul de aşteptare suplimentar şi vor putea alege locul în avion in funcţie de disponibilitate. Tratamentul special din partea Blue Air se aplică şi în ceea ce priveşte atenţia acordată pasagerilor pe perioada în care aceştia se află în aeroport, compania oferind acestora in baza unui voucher cafea si apa pentru un moment de relaxare la barul din incinta aerogării.
In plus, clienţii Blue Air beneficiază de serviciul de post-îmbarcare fiind transportaţi la aeronava Blue Air pentru îmbarcare intr-un mijloc de transport exclusiv dedicat lor.

In prezent, acest serviciu este disponibil numai pe aeroportul Internaţional Bucureşti-Băneasa, la un pret promotional de 10 euro per pasager, pe segment, sau echivalentul acestei sume în lei. Acest pret se aplica pentru pasagerii adulti, copii si minorii neinsotiti. Pentru copiii cu vârsta cuprinsa intre 1 luna si 23 de luni acest serviciu este gratuit si nu beneficiază de voucher.

Începând cu data de 24 decembrie 2008, pasagerii vor putea achita contravaloarea serviciului Priority Smart Check-In, la data efectuării călătoriei, la biroul de ticketing Blue Air din cadrul Aeroportului Internaţional Aurel Vlaicu (Băneasa). În perioada următoare, compania aeriană intenţionează să demareze procedurile necesare pentru a permite oferirea serviciului Priority Smart Check-In odată cu achiziţionarea biletelor de avion.

Despre Blue Air

Compania BLUE AIR este o companie aeriana privata construita dupa modelul „low-fares”, model care a aparut si s-a dezvoltat in Statele Unite ale Americii si ulterior in Europa de Vest.
BLUE AIR opereaza in prezent de pe Aeroportul International Bucuresti-Baneasa, situat la doar 10 km de centrul orasului. In cursul anului 2007, compania a transportat peste 900.000 de pasageri, avand ca destinatii Romania, Italia, Spania, Franta, Germania, Belgia, Portugalia, Cipru si Marea Britanie.

Flota Blue Air este constituita in prezent din opt aeronave moderne, Boeing 737, seria 300, 400 si noul 737 – 800 Next Generation, iar echipajul BLUE AIR este format din piloti experimentati cu peste 15.000 de ore de zbor si insotitori de bord calificati.

Biletele BLUE AIR pot fi cumparate direct de pe site-ul web www.blueair.ro ,
prin call center (021 208 86 86), de la agentiile proprii BLUE AIR sau de la cele peste 2000 de agentii partenere din tara si din strainatate.

info@blue-air.ro
info@blue-air.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/blue-air/tratament-vip-pentru-pasagerii-blue-air-prin-serviciul-priority-smart-check-in