Relaţii publice si comunicare – studii de caz si jocuri de rol cu caracter practic, Cluj-Napoca, 16 - 17 Mai 2009

Cluj-Napoca - 12 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Centrul Formatest si Solaris Consulting va invita sa participati la trainingul de Relatii publice si comunicare, care se va desfasura in Cluj-Napoca in perioada 16-17 mai, sambata intre orele 10-17 si duminica intre orele 10-16.

„Sa le comunici prietenilor ora si locul pentru cheful de ziua ta, e usor, dai cateva telefoane, doua mailuri, un sms si s-a rezolvat. Dar ce te faci cand trebuie sa comunici unor oameni pe care nu ii cunosti ceva ce probabil nu este de interes intr-atat de mare pentru ei? Comunicarea nu este un demers atat de complicat pe cat pare din discutiile specialistilor, dar trebuie sa stii totusi cateva lucruri. Sugeram participarea la un training mai relaxat din punct de vedere al pretentiilor teoretice si cu mai multe informatii din interior”. Tudor Bradatan, trainer.


Relatiile publice, un job pe cat de popular si necesar in diverse medii, pe atat de precis si bazat pe instrumente clare ce respecta reguli exacte. Din acest motiv, un practician in PR trebuie sa dispuna de doua mari calitati: creativitatea, ce poate fi incurajata si stimulata si experienta directa, ce trebuie continuu imbogatita si evaluata. Daca prima necesita un talent nativ, ceea de-a doua se formeaza in timp prin practica de zi cu zi.


Ce cuprinde un training de Relatii publice si comunicare?


Trainingul este structurat pe doua etape, fiecare fiind alcatuita din exercitii, jocuri de rol si analiza studiilor de caz. Aspectele teoretice sunt prezentate numai in cadrul unor contexte exacte, pentru a pune accentul pe dimensiunea practica a relatiilor publice.


I. Conceperea, pregatirea si realizarea planului de relatii publice.

In cadrul acestei etape este prezentat firul rosu al unei campanii complete de relatii publice: conceptie, selectarea publicurilor tinta, crearea de mesaje si alegerea celor mai potrivite canale de comunicare, realizarea unui plan si calendar de evenimente ca mai apoi sa evaluam rezultatele obtinute. Acesta etapa ia in considerare diferitii actori implicati intr-o campanie: clientul, practicianul de relatii publice din cadrul companiei, firma de publicitate, iar atunci cand este necesar - consultantul PR.


II. Tehnici de redactare a materialelor de relatii publice.

O data incheiata planificarea unei campanii de relatii publice, se impune aprofundarea unor tehnci si tactici specifice de implementare. Un rol deosebit de important il ocupa in munca unui practician de relatii publice redactarea de texte pentru diversele categorii de public vizate, pentru mass-media sau acele mijloace mai putin conventionale de transmitere a unui mesaj.


Modul de instruire

Trainingul este construit in jurul unor simulari practice, pe baza unor exercitii complete ce creaza o imagine de ansamblu a potentialului pratician de relatii publice asupra muncii de comunicare si PR. Astfel, sunt reunite atat exercitii ce necesita munca individuala, cat si munca in echipa. Creativitatea in simularile prezentate este incurajata in egala masura ca si aplicarea de tehnici si instrumente concrete.


Cui se adreseaza acest tip de training?

Acest training este adresat practicienilor si facilitatorilor de relatii publice, celor care sunt parte a unei echipe de comunicare sau chiar coordoneaza un proiect de PR. Acest training poate fi considerat o introducere in domeniu pentru cei mai putin familiarizati cu diversele practici de comunicare, urmand ca apoi, prin metoda foarte practica de instruire, fiecare participant sa poata duce la indeplinire in organizatia / institutia / compania din care face parte task-urile specifice domeniului P.R. Mai mult, cursul va urmari sa familiarizeze participantii cu metodele si practicile de lucru atunci cand se subcontracteaza diferite servicii unor firme specializate: design publicitar, media planning, strategii de PR, etc.

Informaţii cost:

Taxa de participare este de 350 RON/participant. In cazul in care la curs iau parte doua sau mai multe persoane din aceeasi companie sau implicate in acelasi proiect de PR, pretul este de 300 RON/ cursant.


Taxa de participare include:

- suportul de curs si materiale de training (fise de lucru, studii de caz).

- onorariul trainerului;

- pauzele de cafea.

Despre ASOCIATIA CENTRUL REGIONAL DE FORMARE-EVALUARE-ATESTARE ANTREPRENORIALA SI PROFESIONALA

Centrul Regional de Formare-Evaluare-Atestare Antreprenorială şi Profesională
„FormAtest” este o organizaţie neguvernamentală, nonprofit constituită cu scopul de a oferi formare profesională de calitate în conformitate cu standardele în vigoare.
Roxana Pencea
0723024300
contact@solarisconsulting.ro
contact@formatest.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/centrul-formatest/relatii-publice-si-comunicare-studii-de-caz-si-jocuri-de-rol-cu-caracter-practic-cluj-napoca-16-17-mai-2009