Scoala de PR

Locul desfasurarii: British Council

Organizator: Chelgate Public Affairs&Public Relations

Scoala de PR

Vreți să aplicați practic informațiile și cunoștințele acumulate în facultate? Vreți să învățați cum se implementează campaniile de relații publice și strategiile de la specialiști din companii și agenții? Vă doriți să faceți un internship după terminarea atelierelor? Dacă răspunsul la întrebările de mai sus este “da”, atunci Școala de PR este locul potrivit pentru voi.

A treia ediție a Școlii de PR este organizată de Chelgate Public Affairs&Public Relations în perioada 18 noiembrie – 9 decembrie 2013 la British Council (Calea Dorobanților, nr 14 Bucuresti). Veți putea să interacţionați cu specialişti în comunicare şi relaţii publice din agenţii de PR şi companii multinaţionale, să rezolvați brief-uri alături de ei, practic să puneți în aplicare toate cunoştinţele teoretice accumulate. Cei mai activi și interesați dintre voi vor avea ocazia să facă internship-uri.

Printre lectorii care vor susține atelierele sunt directori de comunicare din companii multinaționale și specialiști din agenție: Dana Dobrescu (Communication Manager Unilever South Central Europe), Laura Sgârcitu (Communication Manager Provident Financial Romania), Radu Acsinia (Social Media Specialist Samsung Electronics Romania), Mirela Meiță (General Manager Chelgate).

Înscriere

Pentru înscriere, trebuie să urmezi doi pași simpli:

1.Postează pe wall-ul tău de Facebook răspunsul la întrebarea „Cum i-ai explica bunicii tale ce înseamnă PR-ul?” în maximum 600 de caractere, tăguiește pagina Chelgate Public Affairs&Public Relations sau website-ul www.chelgate.ro  și folosește, la final, hashtag-ul  campaniei #scoaladepr.

2.Următorul pas este să faci o descriere a ta de maximum 2000 de caractere cu spații (aproximativ ½ pag A4) în care să ne spui de ce ar trebui să te alegem pe tine.

Trimite descrierea împreună cu datele tale (nume și telefon mobil) Claudiei Oprescu la adresa cd@chelgate.com până la data de 14 noiembrie 2013. Vor fi selectate cele mai originale 23 de aplicații (text Facebook si descriere), iar participanții vor fi contactați telefonic și pe email în data de 15 noiembrie. Studenții și masteranzii care iau parte la toate cele 5 ateliere primesc diplome de participare. De asemenea, 5 participanți care s-au remarcat pe parcursul atelierelor vor avea ocazia să urmeze programe de internship.

 

Confirmare pana la data: 6 noiembrie 2013

Participare: Intrare libera

Sponsori eveniment:
  • Editura Litera Editura Litera
  • Editura All Editura All
  • Editura All Editura All
Parteneri eveniment:
  • British Council British Council
  • British Council British Council
  • Buzz Camp Buzz Camp
  • Buzz Camp Buzz Camp
Parteneri media eveniment:
  • Comunicate de presa Comunicate de presa
  • Educativa Educativa
  • Business 24 Business 24