“Țară, țară, vrem ostași! Se caută curajoși pentru o luptă cu contrafacerile Ray-Ban”

BUCURESTI - 15 iunie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle

-Un veritabil “război” asumat de Ray-Ban cu contrafacerile, în „Coaliție” cu consumatorii săi fideli-

Luxottica Group, deţinătorul mărcii Ray-Ban, lider mondial în domeniul ochelarilor de soare şi de vedere, anunţă primele rezultate ale campaniei de combatere a fenomenului de produse contrafăcute a ochelarilor de soare Ray-Ban în România și solicită implicarea directă a consumatorilor săi loiali în aceasta.

Demarată la jumătatea anului 2014, campania și-a fixat ca obiectiv închiderea site-urilor ilegale care comercializează în prezent în România ochelari de soare Ray-Ban contrafăcuţi şi supravegherea atentă a comerţului pe internet.

Această campanie este necesară pentru a-i proteja pe consumatorii din ce în ce mai numeroşi care fac cumpărături pe internet, convinşi că achiziţionează produsele originale ale unor mărci renumite, oferite la preţuri de outlet. În cazul concret al ochelarilor de soare Ray-Ban, intervenţia este cu atât mai importantă, din cauza calităţii deficitare şi siguranţei scăzute a produselor, care ar putea afecta vederea.

Vederea este un “bun” al fiecăruia dintre noi care trebuie protejată cu responsabilitate- “bucata de plastic” pe care o reprezintă o pereche de ochelari de soare contrafăcuți permite trecerea unui cantități mult mai mari de radiații UV și este o veritabilă armă letală asupra retinei căreia ii poate provoca arsuri sau chiar boli avansate cum ar fi cataracta.

Lunar, sunt estimate 32.000 de căutări pe internet/Google după cuvinte cheie asociate cu marca Ray-Ban. Rezultatele acestor căutări sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vând produse contrafăcute!

Campania de combatere a fenomenului contrafacerilor demarată de deținătorul mărcii Ray-Ban a dus la închiderea a 33 de site-uri ilegale care comercializau ochelari de soare Ray-Ban contrafăcuți, alte 39 de site-uri fiind în proces de închidere. Câteva exemple de astfel de site-uri ilegale închise:  www.rayban80.eu, www.ochelarirayban.ro, www.rayban-romania.eu, www.raybanoutlet.ro, www.ochelari-originali.eu, www.rayban-shop.info, www.rayban.com.ro, www.ray-banstore.ro, www.raybans.ro, www.rayban-concept.ro.

A fost demarat un amplu program de certificare a magazinelor autorizate, atât în mediul online, cât și a magazinelor fizice. Selecția a urmărit câteva criterii esențiale: traficul magazinelor, notorietatea mărcilor, modul de prezentare a produselor Ray-Ban respectând recomandările producătorului, nivelul de încredere al consumatorului final.

Medalia de „război” de “100% nivel de încredere” a fost acordată listei de mai jos de magazine, reprezentând certificarea angajamentului magazinelor respective de a respecta consumatorii și valorile mărcii Ray-Ban:

Magazine de optică specializate: www.lensa.ro; www.konvayo.com; www.conga.ro.

Magazine on-line generaliste:  www.emag.ro, www.elefant.ro

De asemenea, au fost certificate un număr de 148 de magazine fizice si site-urile lor, a căror listă poate fi consultată/verificată pe site-ul: www.ray-ban.com/southeasteurope/store-locator. Consumatorii sunt sfătuiți să caute sigla oficială „Distribuitor Autorizat Ray-Ban” în magazinele pe care le vizitează.

Consumatorii loiali ai Ray-Ban fac parte integrantă din  efortul de menţinere a imaginii mărcii preferate, având posibilitatea de a semnala direct situaţii de comerţ cu ochelari de soare Ray-Ban contrafăcuţi- ei devin astfel, la rândul lor, veritabili „soldați” în lupta cu un fenomen extrem de periculos. Luxottica România pune la dispoziţia consumatorilor date de contact speciale pentru transmiterea de informaţii şi rapoarte privind situaţiile de contrafacere de produse pe care le identifică în mediul online – site-uri care comercializează produse Ray-Ban contrafăcute sau care utilizează în mod abuziv sigla/imaginea mărcii Ray-Ban: www.ray-ban.com/southeasteurope/report-fakes

 

Despre Grupul Luxottica

www.ray-ban.com , Facebook.com/RayBan , Twitter.com/ray_ban, Instagram.com @rayban

Luxottica Group S.p.A.

Luxottica este lider în proiectarea, fabricarea şi distribuţia de ochelari cu modele la modă, de lux şi sport. Portofoliul său include mărci brevetate precum Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples şi Alain Mikli, precum şi mărci licenţiate care includ Giorgio Armani, Burberry, Bvlgari, Chanel, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany

& Co. şi Versace. Reţeaua globală de distribuţie cu ridicata a grupului acoperă 130 de ţări şi este completată de o reţea de vânzare extinsă cuprinzând peste 7.000 de magazine, cu LensCrafters şi Pearle Vision în America de Nord, OPSM şi LensCrafters în zona Asia-Pacific, GMO în America Latină şi Sunglass Hut la nivel mondial. În 2015, Luxottica a anunţat vânzări de peste 9 miliarde de euro şi a avut aproximativ 78.000 de angajaţi. Găsiţi mai multe informaţii la www.luxottica.com

 

Pentru mai multe detalii despre acest comunicat de presă, vă rugăm să contactaţi: 

Clearpoint Communication Associates

Ramona Brad: Email-ramona.brad@clearpoint.ro, Tel: 021/3276530, Mobil: 0726/673732

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/clearpoint-communication-associates-srl/ara-tara-vrem-ostasi-se-cauta-curajosi-pentru-o-lupta-cu-contrafacerile-ray-ban