Iulian Stanciu, eMAG: „Pregatim de Black Friday o surpriza mare, care va demola un mit legat de comertul online din Romania”

BUCURESTI - 19 noiembrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie, Retail, Internet

“Ne dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae”, isi motiveaza Iulian Stanciu, CEO eMag, decizia surprinzatoare de a organiza Black Friday 2013 cu o saptamana mai devreme decat in anii precedenti. S-au luat in calcul si zilele libere legale de 30 noiembrie si 1 decembrie, care ar putea afecta transportul coletelor si ar presupune costuri mai mari cu plata angajatilor, mai spune Iulian Stanciu.

Comunicatedepresa.ro: Incepeti campania de Black Friday mai devreme anul acesta. De ce aceasta decizie?

Iulian Stanciu: In Romania, Black Friday se organizeaza pe 22 noiembrie, asa cum fac si toti ceilalti jucatori mari din retail. Ne dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae. Precum stim, zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie sunt zile libere legale, fapt care ar putea afecta transportul coletelor si ar spori costurile cu plata angajatilor.

Iulian Stanciu, CEO eMAG

Iulian Stanciu, CEO eMAG

 Toti jucatorii importanti din retail fac Black Friday pe 22 noiembrie. 

Iulian Stanciu, CEO eMAG

Comunicatedepresa.ro: Incepeti campania de Black Friday mai devreme anul acesta. De ce aceasta decizie?

Iulian Stanciu: In Romania, Black Friday se organizeaza pe 22 noiembrie, asa cum fac si toti ceilalti jucatori mari din retail. Ne dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae. Precum stim, zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie sunt zile libere legale, fapt care ar putea afecta transportul coletelor si ar spori costurile cu plata angajatilor.

Comunicatedepresa.ro: Ce semnale ati primit din piata despre aceasta strategie? Multi dintre competitori au anuntat deja ca vor schimba si ei data la care vor da startul reducerilor.

Iulian Stanciu: Toti jucatorii importanti din retail fac Black Friday pe 22 noiembrie.

Comunicatedepresa.ro: Ce vanzari anticipati pentru campania de Black Friday din acest an?

Iulian Stanciu: Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, tintim vanzari in valoare totala de peste 22 de milioane de euro, dublu fata de vanzarile generate in 2012 cu aceeasi ocazie.

Comunicatedepresa.ro: Cum s-a pregatit eMAG pentru eveniment din punct de vedere al stocurilor, spatiilor de depozitare, serverelor si personalului?

Iulian Stanciu: eMAG a investit 500.000 de euro pentru pregatirea Black Friday 2013, in servere si in platforma online. Ne-am marit spatiul de depozitare cu 50%, inchiriind 4.000 de metri patrati special pentru Black Friday, iar in aceasta perioada vom avea 210 operatori logistica ce vor asigura servicii 24 de ore din 24. Suntem pregatiti pentru 200.000 de comenzi si pentru 4 milioane de vizite pe site intr-o singura zi.

Comunicatedepresa.ro: Cate produse vor intra la reduceri vinerea aceasta?

Iulian Stanciu: Pe 22 noiembrie, oferta speciala a eMAG va cuprinde 250.000 de produse, care vor acoperi categorii diverse: de la IT, mobila, foto, produse de ingrijire personala si cosmetice, pana la produse pentru casa si gradina.

Comunicatedepresa.ro: Aveti categorii noi de produse la reduceri in 2013? Intra si cele din petshop, cosmeticele, cartile?

Iulian Stanciu: Da, vom avea petshop, jucarii, carti si multe altele. Pregatim si o surpriza mare, care va demola inca un mit legat de comertul online din Romania.

Comunicatedepresa.ro: Care au fost produsele cel mai bine vandute la eMAG de Black Friday in 2012?

Iulian Stanciu: In 2012, in topul vanzarilor s-au situat tabletele, laptopurile si electrocasnicele.  

Comunicatedepresa.ro: Care credeti ca vor fi cele mai vandute in 2013? Se vor indrepta romanii catre altele anul acesta?

Iulian Stanciu: Potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, lista de shopping a cumparatorului de Black Friday 2013 cuprinde urmatoarele produse:
•    Electrocasnice mici (39,8%)
•    Haine (22,9%)
•    Televizoare (15,3%)
•    Telefoane mobile (10,6%)
•    Incăltaminte (10,2%)
•    Laptopuri (10,1%)    
•    Frigidere (5,5%)
•    Tablete (5,2%)
•    Masini de spalat (5,1%)
•    Foto, video (4%)
•    Ingrijire personala (4%)
•    Cosmetice (3,9%)

Comunicatedepresa.ro: Sunteti mai bine pregatiti pentru Black Friday 2013 decat anul trecut?

Iulian Stanciu: Cu siguranta ca experienta anilor trecuti ne este foarte utila in toate deciziile pe care le-am luat in organizarea evenimentului Black Friday 2013.

Comunicatedepresa.ro: Cate comenzi si cate vizite ati inregistrat anul trecut de Black Friday la eMAG?

Iulian Stanciu: In 2012, eMAG a inregistrat 2,6 milioane de vizite pe site si 92.000 de comenzi in ziua de Black Friday.

Comunicatedepresa.ro: Ce vanzari totale au fost anul trecut de Black Friday la eMAG si Flanco?

Iulian Stanciu: In 2012, eMAG si Flanco au generat, de Black Friday, vanzari in valoare totala de 27 milioane de euro.

Comunicatedepresa.ro: Ce asteptari aveti de la campania din 2013?

Iulian Stanciu: Ne dorim ca Black Friday sa fie mai mult decat un trigger puternic al pietei de retail, si anume sa devina un spectacol in sine pentru cumparatori. In plus, vrem sa spulberam mitul potrivit caruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la oferta au fost lansate in 2013.

Despre Comunicatedepresa.ro

Comunicatedepresa.ro este lider in distributia si publicarea de comunicate de presa in Romania.
Distribuim in 30 de minute comunicate catre 3.010 jurnalisti si bloggeri, 12.685 de companii si 18.200 de abonati.
Esti gasit rapid pe primele pozitii in cautarile pe internet ale potentialilor clienti.
Intensifici prezenta in media si retele sociale.
Page Rank 6 pe prima pagina.