-
Sibiu - 1 noiembrie 2007
Pe site-ul www.jobsibiu.ro poti posta de acum GRATUIT anunturi (cerere/oferta) de angajare, care vor fi publicate si in saptamanalul JOBSibiu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 noiembrie 2007
1 noiembrie la World Trade Center Bucuresti intre orele 10.00 – 18.00
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 octombrie 2007
Marinex Print, una dintre cele mai mari tipografii din Romania,in parteneriat cu MH Media Solutions va invita la The Big Picture, un eveniment aparte ce este de trei ani locul de intalnire al creativitatii, comunicarii si marketingului. In perioada 1-2 noiembrie , la World Trade Center Bucuresti, va avea loc o expozitie cu intrare libera a specialistilor in prestarea de servicii legate de aceste domenii, pe langa conventionalele conferinte si workshop-uri. Marinex Print va asteapta la standul sau din cadrul expozitiei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 octombrie 2007
In perioada 5-8 Noiembrie 2007 se desfasoara la Opera Nationala Bucuresti cea de-a cincea editie a Saptamanii PR-ului Romanesc. Evenimentul reuneste Congresul International PR Week, Gala Excelentei in Relatii Publice, 2 training-uri tematice si Ziua Carierei dedicata studentilor si tinerilor practicieni.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 octombrie 2007
Pe parcursul a doua zile, 21 si 22 noiembrie, va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti Inspire 2008. Evenimentul este organizat de Evensys in colaborare cu Starcom Media Romania, Cosmote si Beko.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 octombrie 2007
1 Noiembrie 2007 – World Trade Center Bucuresti
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 octombrie 2007
Intr-o epoca in care timpul nu mai lasa loc construirii unor relatii personale durabile, gestionarea vietii emotionale devine o problema pentru persoanele cu o agenda extrem de incarcata. Seminarul abordeaza importanta cunoasterii propriei persoane si modul in care aceste cunostinte pot fi utilizate pentru a face ca sentimentele si emotiile sa lucreze pentru noi si nu impotriva noastra.
Este vorba despre inteligenta emotionala, care ne ajuta sa intelegem emotiile si comportamentul altor oameni pentru a putea construi si mentine relatii de calitate cu acestia.
Pe www.qualians.com puteti urmari o scurta PREZENTARE VIDEO a acestui curs.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
Mediul actual de business se confrunta din ce in ce mai mult cu provocarile lansate de dezvoltarea Internetului si impactul pe care acesta il are asupra strategiilor de pozitionare pe piata a companiilor. Avem in fata multiple posibilitati pentru dezvoltarea afacerilor, insa in acelasi timp trebuie sa fim deschisi la idei noi, concepte creative si abordari inovative, care sa indrume companiile pe drumul cel bun in ceea ce priveste politica de dezvoltare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
O noua revista pentru copiii prescolari va aparea in Romania. Evenimentul de lansare va avea loc joi, 1 noiembrie, orele 12:00, la gradinita Arc-en-Ciel din strada Traian nr. 141.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
La nici o saptamana de la lansarea studiului de piata “Magazinul visurilor tale” se pare ca segmentul de piata reprezentat de catre femei are multe de spus.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
Iubimeu.ro te ajuta sa te cuplezi, acum si prin telefonul mobil! Acum ai Matrimoniale prin SMS si poti comunica cu membri siteului, fie prin SMS, fie sunandu-i, si asta chiar daca nu le stii numarul de telefon! Acum te asteapta 8.000 de membri inregistrati in sistem si numarul lor creste continuu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
PUBILTICATE NECVONENTIOLANA.
Un studiu a demonstrat ca mintea omeneasca poate citi cuvintele, chiar daca ordinea literelor din interiorul lor a fost schimbata. Aceasta descoperire functioneaza la fel de bine in toate domeniile comunicarii. Un mesaj clar si puternic poate suferi nuante de la un mediu la altul, fara ca efectul sa se altereze ba dimpotriva: o campanie integrata, care tine seama de specificul interactiunii cu fiecare mediu, de afinitatea publicului tinta cu fiecare mijloc de comunicare are mai multe sanse de succes decat o campanie in care acelasi mesaj este pur si simplu declinat in TV, radio, print sau outdoor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Pentru al treilea an consecutiv, agenţia de publicitate Sister&Co s-a implicat pro bono în de acum binecunoscutul Bal de Caritate de Halloween, ale cărui fonduri sunt direcţionate către programul 'Fiecare Copil în Şcoală' al Asociaţiei Ovidiu Rom.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Miercuri, 31 octombrie, ora 20:00, in Music Club (str. Baratiei 31) are loc a 28-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Pentru a 3-a oara consecutiv, marele premiu al festivalului de la Portoroz este luat de o agentie romaneasca. Cat de mult e contestat festivalul in acest an si care au fost punctele lui forte, vom afla de la castigatorii acestei editii, invitati in scena AdBreak.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Spotlight Advertising este desemnata de JW Marriott Bucuresti si Varsovia pentru a elabora realizarea conceptului standului Europei de Est alaturi de 20 de hoteluri Marriott, Renaissance si Courtyard din 9 tari.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Interviu cu Vladimir Socor, un expert recunoscut in problema Marii Negre
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X: „De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.
Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 octombrie 2007
Speed Promotion, în parteneriat cu ARBOmedia, Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro şi New Media Agency lansează o campanie de recrutare şi training cu totul aparte, care se adresează studenţilor pasionaţi de online care doresc să înceapă o carieră în domeniu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 octombrie 2007
World Trade Center Bucuresti – 1si 2 noiembrie 2007
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2007
Web 2.0, blogul, podcastul, YouTube sau Second Life – cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care marcheaza prezentul cu o forta nemaiintalnita. Este o lume noua, o lume in sine, fascinanta si inovatoare. O lume pe care putem alege sa o imbratisam sau sa o criticam, dar pe care nu mai avem putinta sa o ignoram. „Gutenberg 2.0” – poate fi pentru multi o strutocamila. Ce ne facem insa cand lumea, asa cum o stim, este brusc invadata de strutocamile? New Media ofera un posibil raspuns.
comunicatul de presa