“We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.” noua campanie adidas Originals

BUCURESTI - 19 septembrie 2023

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

De cand a fost introdus pentru prima data in lume, in urma cu peste 50 de ani, simbolul Trefoil a trait cel putin o mie de vieti, fiind purtat cu mandrie de toata lumea, de la sportivi la personalitati culturale. Marcand inceputul unei noi ere, in 2023, adidas Originals aduce un omagiu celor ce si-au lasat amprenta asupra istoriei brandului si au contribuit la mentinerea simbolului Trefoil in fruntea culturii, lansand campania globala de comunicare ”We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.”

adidas Originals

adidas Originals

ale acestor modele, cele trei filme dezvaluie  istoria Originals si a simbolului Trefoil - inceputul in domeniul sporturilor si modul in care, de-a lungul timpului, fiecare silueta a fost reinterpretata si asimilata de fiecare cultura in parte.

 

Celebrul regizor si fondator al studioului de productie LoveSong, Daniel Wolfe, a oferit directia creativa pentru filmul dedicat modelului Superstar, fiind totodata si mentor pentru ceilalti regizori emergenti care au fost implicati in  campanie. Clasica silueta Superstar a fost creata initial pentru jocul  de baschet, insa cu o rapiditate surprinzatoare a ajuns sa fie imprumutata de cultura hip-hop si nu numai - fiind o pereche de sneakersi ce a schimbat complet regulile jocului atunci cand a pasit in afara terenului, prin designul atemporal si constructia premium. Scurtmetrajul regizat de Wolfe reda aceasta calatorie emblematica din punct de vedere cultural si contine inclusiv un cameo al renumitului grup hip-hop RUN DMC, renumiti pentru modul senzational in care alegeau sa-si asorteze perechea de Superstar.

 

Cu o traiectorie impresionanta de la parcurile de skate pana la cele mai renumite podiumuri internationale, Gazelle a inceput ca un simplu model pentru antrenament, avand o captuseala usoara, un invelis din piele de caprioara si o talpa din cauciuc. Toate aceste elemente au devenit simboluri pentru cei dispusi sa se reinventeze zi de zi. Will Dohrn, artist vizual, este cel care spune povestea din spatele acestei siluete emblematice, naratiunea avand in centru o tanara protagonista ce calatoreste in timp  – fiind imbracata in haine adidas de arhiva, conform cronologiei – intalnindu-se cu duo-ul de pro-skate Mike Arnold si Miles Silvas pe parcurs.

 

In completarea trio-ului vine modelul Samba. Prezent pentru prima data pe terenurile de fotbal, silueta joasa cu talpa de cauciuc a devenit de atunci sinonima cu tendintele underground la nivel mondial. Celebra artista vizuala, Justyna Obasi, este cea care surprinde povestea unica Samba, incepand cu jocul fluid al tinerilor fotbalisti si incheind cu numeroase scene ce  evidentiaza modul in care pantoful a devenit parte integranta in diferite culturi.

 

Trei dungi. Trei simboluri culturale. Trei filme care le evidentiaza istoria. O mie de povesti Originals, ce vor inspira generatiile urmatoare.

 

Link to Superstar film: https://youtu.be/rppnBbcdvsY

Link to Gazelle film: https://youtu.be/xsEBKATzLGw

Link to Samba film: https://youtu.be/uFd7bQD6A5U

 

 

We gave the world an Original. You gave us a thousand back.

 

Despre adidas Originals

Inspirat de bogata mostenire a adidas, adidas Originals este un brand de lifestyle creat in 2001. Acesta are la baza arhiva adidas, continuand sa evolueze prin angajamentul sau de a crea produse inovatoare si prin capacitatea sa de a sustine creativitatea si curajul noilor generatii. Prin logo-ul Trefoil care a fost folosit pentru prima data in 1972 si sustinut de cei care modeleaza si definesc cultura creativa, adidas Originals continua sa fie pionier in ceea ce priveste imbracamintea sport streetwear.

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-market/we-gave-the-world-an-original-you-gave-us-a-thousand-back-noua-campanie-adidas-originals