Comunicate D&D Research

Compania D&D Research a emis un comunicat de presa

  • 'PSIHOLOGIA PUBLICITATII' - VOL. II - VA FI LANSATA ASTAZI, VINERI, 12 MAI, LA LIBRARIA CARTURESTI

    'PSIHOLOGIA PUBLICITATII' - VOL. II - VA FI LANSATA  ASTAZI, VINERI, 12 MAI, LA LIBRARIA CARTURESTI

    BUCURESTI - 12 mai 2006

    Vineri, 12 mai, ora 17.00, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13) va avea loc lansarea volumului Psihologia reclamei de Dan Petre si Dragos Iliescu. Cartea a aparut la Editura Comunicare.ro, in Colectia 'Cursuri universitare'.

    Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum din lucrarea Psihologia reclamei si a consumatorului. Autorii contureaza, in primul volum, Psihologia consumatorului, portretul complex al consumatorului de obiecte si de reclame, pornind de la actul de cumparare, cu mecanismele psihologice pe care acesta le implica, si sfirsind cu consumul propriu-zis.

    Volumul al doilea, Psihologia reclamei, este o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi, analizind metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecanisme vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare.    comunicatul de presa