Blogul: o moda sau o strategie de promovare personalizata si atractiva ?

BUCURESTI - 17 septembrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate

Un blog este definit ca fiind un website de discutii libere sau de informatii, in principal cu caracter personal (impresii de calatorie, carti citite sau muzica preferata etc.), prezentate sub forma unei succesiuni de articole publicate pe site in ordine cronologica inversa (intotdeauna cel m ai recent este primul) si grupate pe tipuri de teme (categorii) sau alte criterii.

Daca pana prin 2009 blogul era o creatie individuala si personala, adresata de regula unui cerc restrans de prieteni si cunoscuti, a inceput apoi sa castige popularitate, devenind o moda dar si un atuu puternic in promovarea online a imaginii unei firme sau a unei persoane, ori in prezentarea cat mai atracativa cu putinta a unor produse sau servicii.

Daca un site, de prezentare sau magazin online, este acompaniat de un blog ce ii confera o nota mai familiara, un aer de intimitate si sinceritate, cu pareri pro si contra, cu articole detaliate  si noutati de ultima ora despre produsele sau serviciile comercializate, cu singuranta acesta va atrage mai multi vizitatori.

In principiu, regulile de structurare, optimizare si promovare online pentru un blog sunt aceleasi cu cele pentru un website, difera insa abordarea tematicii acestuia si strategia de prezentare a informatiei. De exempu, un magazin online ce comercializeaza piese auto va avea ca si continut pagini de categorii de produse si pagini de produse cu detalii tehnice succinte, imaginea produsului si evident cosul de cumparaturi.

In aceste conditii, un site cu un continut oarecum monoton poate fi completat cu un blog cu articole de informatii variate in domeniul respectiv, materiale video si audio, pareri ale celor ce au cumparat acele produse sau sfaturi despre alegerea si utilizarea acestora.

Pentru vizitatorii interesati si de alte detalii, decat cele tehnice ale unui produs, de informatii de ultima ora in domeniul respectiv, paginile de blog vin sa dea culoare si consistenta paginilor de detalii tehnice ale site-ului. Printr-o campanie eficienta de optimizare a blogului si actualizarea permanenta a acestuia, site-ul devine si el cunoscut si apreciat.

Echipa Dezvoltare-site-seo.ro ofera servicii complete de dezvoltare si optimizare web: magazine si cataloage online, site-uri de prezentare dar si bloguri. Daca doriti sa va administrati propriul blog, va ajutam sa-l creati si apoi sa-l dezvoltati, folosind tehnici moderne de optimizare, agreate de noii algoritmi de indexare Google Panda si Google Penguin, Bing si Yahoo.

Despre Dezvoltare site SEO

Dezvoltare-site-seo.ro: servicii de dezvoltare site, SEO on page si SEO off page, web copywriting si promovare online, servicii de administrare site si mentenanta, consultanta si training-uri SEO.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dezvoltare-site-seo/blogul-o-moda-sau-o-strategie-de-promovare-personalizata-si-atractiva