Last minute, vedeta SEO pentru agentiile de turism din 2014

BUCURESTI - 28 aprilie 2014

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Perioada mai – august, reprezinta perioada optima pentru utilizarea intensiva a serviciilor SEO in cadrul industriei de turism. Conform ultimelor analize oferite de e-advertising, romanii sunt din ce in ce mai orientati catre cautarea ofertelor last minute.

Last minute, vedeta SEO pentru agentiile de turism din 2014

Daca anul trecut in perioada mai – august s-a remarcat o concurenta acerba asupra cuvintelor cheie precum “agentii de turism”, “vacante ieftine” cu un volum de 18.000 cautari pe Google, anul acesta se previzioneaza ca aceasta cifra va creste cu peste 25%. Cu atat mai mult aceasta cifra este sustinuta de un numar de 9,5 milioane de conexiuni la internetul mobil si o rata a penetrarii de smartphone de 25%, conform raportului oferit de ANCOM pentru anul 2013.

Last minute – campion absolut

Se remarca faptul ca din cele trei cuvinte cheie utilizate de catre majoritatea agentiilor de turism online, “city break”, “last minute” si “early booking”, se pare ca campionul este “last minute”. Contrar asteptarilor, in ceea ce priveste comportamentul de cumparare al romanilor, acesta este orientat mai mult catre deciziile spontane, pentru a achizitiona produsul turistic cu doar cateva zile in avans. La polul opus, s-a evidentiat o tendinta de scadere a numarului de cautari pentru cuvantul cheie “city break”, acesta prezentand interes pentru un interval scurt de timp, conform declaratiilor reprezentatilor e-advertising.co.

Serviciul all inclusiv, tendinta de crestere in ultimii 7 ani

Din punct de vedere al serviciilor incluse in pachet, se remarca faptul ca romanii isi manifesta din ce in ce mai mult dorinta de a achizitiona un pachet turistic “all inclusive”, aspect evidentiat printr-o crestere constanta a volumului de cautari din ultimii 7 ani. Cu toate acestea, in perioada mai – august sunt efectuate aproximativ 52% din volumul de cautari anuale.

Tinand cont de acest context, pentru a detine un avantaj concurential agentiile de turism vor necesita o adaptare constanta la comportamentul de consum. In acest sens, serviciul SEO reprezinta cel mai eficient instrument care poate sustine o companie de marketing online pe termen lung.

Sondajul a fost oferit de E-Advertising.

Sursa: Adevarul.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/e-advertising/last-minute-vedeta-seo-pentru-agentiile-de-turism-din-2014