S-a stricat telefonul? 5 sfaturi pentru a alege cel mai bun service

Suceava - 13 octombrie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Societatea este atat de puternic conectatata de tehnologie incat lipsa sau defectarea unui telefon este resimtita destul de puternic. Din pacate, acestea se pot strica destul de usor, iar cauzele pot fi diverse, fie ca au fost scapate, au fost lovite accidental sau in interiorul lor a patruns apa si praf. De cele mai multe ori aceste probleme au o rezolvare daca se alege un service bun. Recunoscuti pentru seriozitate si profesionalism, specialistii de la Glassgsm ne prezinta ceea ce trebuie sa se regaseasca in randul serviciilor oferite de un astfel de service.

Service GSM Suceava

Service GSM Suceava

1.Incredere

            Primul pas pentru a alege un service este ca acel loc sa inspire si sa ofere incredere. Sunt des intalnite situatiile in care un telefon necesita reparatii minore dar diagnosticul e diferit sau piese ce sunt inlocuite cu altele de o calitate inferioara. Pentru ca a inteles importanta acestui aspect si pentru ca si-au dorit sa ofere clientilor siguranta unei reparatii corecte, echipa de la Glassgsm executa aceste servicii pe loc sau in situatia in care timpul nu permite, reparatia poate fi urmarita cu ajutorul unui livestream, pe internet. De asemenea, piesele folosite sunt mereu atent alese, pentru a corespunde celui mai inalt nivel din punct de vedere al calitatii.

2.Rapiditate

            Nevoia de a reintra in posesia telefonului reparat si pus la punct cat mai repede face ca timpul necesar reparatiei sa fie un criteriu important in alegerea unui service GSM. Revenind la ideea mai sus mentionata, procedura de a repara telefoanele pe loc ofera din start o rezolvare cat se poate de rapida clientilor Glassgsm.  

3.Raport optim calitate-pret

            Este foarte important de inteles faptul ca nu mereu cea mai ieftina varianta este si cea mai buna. In multe situatii, inlocuirea unor piese cu altele mai ieftine si slab calitative inseamna automat inca o vizita la service in perioada urmatoare, deoarece se va strica din nou. Asadar, trebuie sa se urmareasca mereu un raport echilibrat si optim intre calitatea pieselor si a reparatiei fata de pret. In acest sens, service-ul Glassgsm este considerat a fi unul dintre cele mai rentabile prezente pe piata.

4.Garantie

            Cu siguranta nu isi doreste nimeni ca dupa ce au fost investiti bani si timp in reparatia unui telefon, acesta sa se strice, iar piesele inlocuite sau acea reparatie sa nu prezinte o garantie. Spre exemplu, clientii care beneficiaza de serviciile oferite de Glassgsm au asigurata o perioada de garantie de pana la 90 de zile, in care orice problema aparuta din urma interventiei va fi pe deplin rezolvata.

5.Asistenta

            Ce poate fi mai placut decat sa ai certitudinea ca este mereu cineva care iti poate da cel mai bun sfat cu privire la problemele intampinate de telefon? Ei bine, expertii de la Glassgsm sunt mereu la dispozitia celor care doresc o diagnoza cu privire la diferitele defecte ce pot aparea la un telefon, mai important de precizat fiind faptul ca acesta este si gratis.

            Asadar, defectarea unui telefon nu este un capat de lume si de cele mai multe ori se poate gasi o rezolvare, dar alegerea unui service care sa ofere aceste aspecte este mai mult decat necesara. Analizand aceste sfaturi, Glassgsm este alegerea perfecta pentru a „da viata telefonului tau”. Pentru a afla mai multe detalii se pot accesa urmatoarele date de contact: 

Service GSM Suceava:

Telefon: 0745554645

Adresa: Str. Ana Ipatescu, Nr. 5, Hotel Bucovina, etaj 1, birou nr: 109, Judetul Suceava

www.glassgsm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/e-advertising/s-a-stricat-telefonul-5-sfaturi-pentru-a-alege-cel-mai-bun-service