Hiparion - 10 ani de succes impreuna

BUCURESTI - 20 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Editura Hiparion implineste 10 ani de succes in domeniul presei, pe care ii serbeaza in cadru festiv in data de 30 noiembrie, la Casa Centrala a Armatei, incepand cu orele 20.00,

Partenerii si clientii alaturi de care ne-am cladit si consolidat pozitia de lideri de piata in segmental home&deco, sunt invitati la gala de decernare a premiilor de excelenta ale trustului, care va fi urmata de o petrecere antrenanta, in spirit latino.
Aniversarea “HIPARION - 10 ANI DE SUCCES IMPREUNA” va insemna o seara de neuitat pe toti cei care au inteles ca alaturi de Hiparion succesul este garant: agentii si clienti de publicitate, specialisti din domeniul constructiilor si decoratiunilor, reprezentanti si producatori de utilaje si echipamente, patroni si directori de marketing, jurnalisti din presa scrisa, audio si video, actionari si colegi.
Momentele retrospective si cele de decernare a unor premii si trofee vor alterna cu cele de divertisment, intr-o imbinare de solemnitate si efervescenta.
Invitatii speciali ai serii vor fi Horia Brenciu si trupa Mandinga. Horia Brenciu va sustine un moment artistic acompaniat de HB Orchestra, si va juca rolul de amfitrion alaturi de Luana Ibacka, un membru de valoare al actualei echipe Hiparion.
Trupa Mandinga va da tonul la distractie si ii va provoca la dans pe toti cei prezenti printr-un recital incendiar.

Despre Editura Hiparion

EDITURA HIPARION reprezinta un nume de referinta in peisajul publicistic românesc, fiind in acest moment liderul de piata in domeniul revistelor de amenajari interioare si exterioare.
Incepand cu anul 1997 s-a pus piatra de temelie a viitoarelor succese editoriale, prin lansarea revistelor “Popcorn”, “Mami” si “Caminul”. Au urmat, pas cu pas, celelalte titluri din portofoliul Hiparion, care si-au câstigat un loc de frunte atât pe piata de profil cât si in inimile cititorilor: “Casa Mea”- 1998, “Planul Casei Mele” – 1998, “Domus” 1999, “Unelte si Echipamente” – 2000, “Util” – 2002 si “Lemn Expert” – 2004. In anul 2006 portofoliul editurii s-a imbogatit cu inca un titlu: “Clever Travel”, revista calatoriilor inteligente.
In anul 2006, conform Studiului National De Audienta, revistele Editurii Hiparion sunt citite de aprox. 1.000.000 de cititori lunar.
Echipa Editurii Hiparion isi propune in anii urmatori cresterea calitatii editoriale si grafice a tuturor revistelor editate, consolidandu-si pozitia pe piata revistelor specializate in constructii si decoratiuni.


Delia Rus
PR Manager
0722.631.336
delia.rus@hiparion.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/editura-hiparion/hiparion-10-ani-de-succes-impreuna