ADVERTISING SHOW 2006 - Targ de productie publicitara

BUCURESTI - 12 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In perioada 20 – 23 septembrie 2006, Complexul Expozitional ROMEXPO va fi gazda celui mai important eveniment adresat industriei de productie publicitara din Romania– ADVERTISING SHOW, aflat in acest an la cea de a IV-a editie.

ADVERTISING SHOW 2006 - Targ de productie publicitara

Pentru prima data de la desfasurarea acestui eveniment, targul va ocupa intreg Pavilionul Central, a carui suprafata bruta de expunere este de 14.000 mp. Pana la aceasta data suprafata de expunere este ocupata in proportie de 75%, asteptand ca pana la data limita de inscriere – 30 iunie 2006, sa ocupam in totalitate spatiul alocat acestui eveniment.

Pentru a veni in sprijinul expozantilor, dar si al vizitatorilor specialisti, organizatorii au realizat pentru editia din acest an o sectorizare a pavilionului avand ca punct de reper cele mai reprezentative domenii care alcatuiesc tematica acestui targ. Astfel:
- echipamente, materiale, servicii de printare indoor/outdoor, semnalistica indoor / outdoor, precum si asociatiile sau publicatiile de profil sunt amplasate la parterul pavilionului;
- servicii de imprimare serigrafica, imprimare tampografica, gravura, fotografie publicitara, papetarie / birotica, casele de productie audio-video si producatorii sau distribuitorii de obiecte promotionale ocupa etajele 2 si 3 ale pavilionului (nivelul 4.50 si 7.70).
- obiectele gonflabile vor fi amplasate pe teren exterior.

ADVERTISING SHOW 2006 va gazdui in premiera pentru industria de productie publicitara din Romania un eveniment special, adresat exclusiv firmelor importatoare sau producatoare de obiecte promotionale. “Un cadou la superlativ” este concursul care va desemna cele mai reusite 10 obiecte promotionale ce pot fi gasite in acest moment pe piata autohtona. Este singurul eveniment de acest gen organizat in Romania si ne asteptam la participarea in numar mare a firmelor din domeniu. Juriul pentru acest concurs va fi alcatuit atat din reprezentanti ai unor agentii de publicitate de renume, cat si din directori de marketing din cadrul unor companii care activeaza in diverse domenii de activitate (potentiali clienti finali).

De asemenea, Concursul National pentru Calitatea Imprimarii, aflat la cea de a III-a editie, se va desfasura intr-un nou format, adresandu-se exclusiv firmelor specializate in print digital – outdoor si indoor, serigrafie si tampografie.

Despre Euroexpo SRL




Pentru mai multe informatii si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul targului www.advertisingshow.ro


Daniela Ion
Director de Proiect
Mobil : +4 0722.219.111
Telefon: +4 021-202.57.55


danielaion@euroexpo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euroexpo-srl/advertising-show-2006-targ-de-productie-publicitara