Promovarea smart a afacerii cu un flyer realizat de vreaupliant.ro

BUCURESTI - 21 martie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Promovarea unui business cu siguranta nu este o munca usoara, insa poate avea un impact semnificativ asupra cifrei de afaceri. Atunci cand gradul de notorietate creste, in acea proportie va creste si profitul. Una dintre metodele la care apeleaza frecvent companiile in procesul de promovare este realizarea si distribuirea de flyere privind un anumit produs sau serviciu, insa de cele mai multe ori aceasta procedura se concretizeaza doar in sume investite in van, fara a genera efectele dorite si sperate de firme.

http://vreaupliant.ro/

http://vreaupliant.ro/

Care este greseala? Ei bine, cu siguranta flyerele nu au fost realizate de o firma specializata in acest sens, care are nu doar cunostinte de design grafic , ci si experienta in procesul de marketing, precum si inclinatie catre a vinde si a atrage. De exemplu, echipa vreaupliant.ro isi doreste sa obtina nu doar un pliant care nu sa fie aruncat la gunoi, ci sa si atraga realmente clientii, situatie in care in mod cert se vor obtine rezultatele dorite prin aceasta strategie.

De multe ori, antreprenorii se intreaba ce anume atrage clientii la un pliant astfel incat sa ii determine sa aleaga acel produs sau serviciu promovat. Ei bine, specialistii acestui domeniu, membrii echipei vreaupliant.ro vin cu urmatoarele raspunsuri, precum si sfaturi sau sugestii:

Elemente de design

Marimea flyerului este foarte importanta. Acesta nu trebuie sa fie mult prea mare, dar nici prea gros pentru a nu fi aruncat inca din primele secunde.

Modul in care informatiile sunt dispuse in cadrul pliantului trebuie sa fie sub atentia celor care se ocupa de design: specialistii recomanda ca informatiile de interes sa fie dispuse in partea de sus a pliantului, cu inclinare spre partea dreapta.

Evitarea paragrafelor lungi, de dorit fiind optarea pentru informatii cat mai sintetizate si usor de parcurs.

Alegerea unor imagini relevante, care sa completeze informatiile scrise, insa acestea nu trebuie sa distraga atentia de la textul propriu-zis.

Trebuie alese combinatii cat mai interesante de culori si de fonturi, insa nu obositoare, ci care sa genereze calm.

Elemente legate de textul propriu-zis al unui pliant

In ceea ce priveste textul dispus in cadrul unui pliant, specialistii vreaupliant.ro recomanda tuturor celor interesati sa mearga pe ideea de promotii oferite clientilor existenti sau potentialilor cumparatori.

Intrucat in momentul in care se distribuie un flyer , se activeaza gradul de perceptie al oamenilor conform ideii ca li se solicita timp sau atentie (ceea ce pentru unii poate deveni obositor, mai ales daca distribuirea pliantelor respective are loc pe strada), atunci o promotie sau o oferta cuprinsa in textul elementului de promvare va crea un atu fata de alte astfel de elemente similare.

Desi unele firme, fiind de dimensiuni oarecum reduse, nu au un buget suficient pentru a investi considerabil in calitatea hartiei si a culorilor unui pliant, atunci cu siguranta specialistii recomanda sa se opteze pentru o oferta cat mai atractiva in cadrul unui pliant. De exemplu: cupon de reducere, beneficierea de o gratuitate, anuntarea unui promotii etc, dar cu o nota importanta inclusa: toate acestea trebuie sa fie pe o perioada limitata de timp.

Astfel, printr-un asemenea element grafic, firmele nu doar ca vor contribui la cresterea gradului de notorietate, ci vor stimula si vanzarile, precum si increderea clientilor in oferta companiei.

 

Luand in considerare aspectele mentionate mai sus, este evident ca, desi se regaseste sub dimensiuni reduse, un flyer prezinta o importanta ridicata intr-o afacere, de aceea trebuie realizat doar de catre specialisti in domeniu. Pentru mai multe informatii, echipa vreaupliant.ro poate fi cu usurinta contactata, fiind doar la un click distanta.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/european-advertising-holding/promovarea-smart-a-afacerii-cu-un-flyer-realizat-de-vreaupliant-ro