Evia Media semneaza campania “La Femme Romantique” pentru Meli Melo - Paris

BUCURESTI - 20 aprilie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social, Retail

Live site

Iubitoarele de accesorii si bijuterii pot admira si in traficul bucurestean, colectia pentru primavara-vara 2016 Meli Melo – Paris, La Femme Romantique, o reala oaza de inspiratie pentru sezonul estival. Campania outdoor, semnata EVIA MEDIA, ce include atat autobuze apartinand RATB, cat si garnituri de metrou, poarta mesajul publicitar ce indeamna la visare si vacanta. Asadar, cumparaturile efectuate in aceasta perioada din magazinele Meli Melo, ofera sansa castigarii unui City Break la Paris pentru 2 persoane!

Colantare garnitura metrou

Colantare garnitura metrou

 In acest sezon, comunicam femeilor exact acolo unde sunt pe parcursul zilei: in tranzit, mereu in miscare, in zone aglomerate, in drum spre birou, in masina sau in calatoria cu metroul. Pentru ca traim pe fast forward si mediile de advertising trebuie sa fie la fel de dinamice.  

Laura Nicolau, Marketing Manager Meli Melo - Paris

Descoperind beneficiile expunerii pe tranzit in urma campaniilor desfasurate anterior, brandul Meli Melo Paris, impreuna cu agentia de publicitate neconventionala, Evia Media reiau colaborarea in vederea implementarii unei noi campanii de publicitate mobila, de data aceasta incluzand, pe langa expunerea pe autobuze si colantarea garniturilor de metrou. Mesajul campaniei te transpune direct in vacanta si te inspira sa alegi colectiile de bijuterii multicolore, cu accente florale si aer feminin, statement, dar si piese discrete, ce contureaza o colectie dedicata femeii romantice

“Awareness, top of mind, intr-un cuvant: memorabilitate. Asta ne dorim pentru Meli Melo - Paris, primul brand de pe piata accesoriilor de moda pentru femei, din Romania. In acest sezon, comunicam femeilor exact acolo unde sunt pe parcursul zilei: in tranzit, mereu in miscare, in zone aglomerate, in drum spre birou, in masina sau in calatoria cu metroul. Pentru ca traim pe fast forward si mediile de advertising trebuie sa fie la fel de dinamice. Astfel, am gandit campania pentru noul sezon, dorindu-ne sa ajungem la femeile active si sa le oprim din fuga zilnica, atragandu-le atentia cu o campanie pentru RASFAT. Asadar, calatoria la Paris este pregatita si isi asteapta castigatoarea!” – Laura Nicolau, Marketing Manager Meli Melo - Paris

Odata cu implementarea campaniei de publicitate, brandul Meli Melo – Paris a lansat tombola “Rasfat la Paris”, ce are ca premiu un City Break la Paris, transport avion cu taxe incluse si cazare cu mic dejun la un hotel de 4 stele, pentru 2 persoane.

Despre EVIA BUSINESS SOLUTIONS

EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate neconventionala
http://www.eviamedia.ro

Evia Media este o agentie de publicitate neconventionala, infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si indoor.

Serviciile noastre includ:
- publicitatea pe / in taxi si pe spatiu on-hold
- publicitatea in reteaua proprie de lifturi
- publicitatea pe mijloacele de transport in comun

Vizitati http://www.eviamedia.ro si alegeti-ne ca partener pentru campanii de promovare reusite!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evia-media/evia-media-semneaza-campania-la-femme-romantique-pentru-meli-melo-paris