Fundatia Romana a Inimii lanseaza concursul SCRIE DIN INIMA, pentru jurnalisti

BUCURESTI - 15 noiembrie 2011

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fundatia Romana a Inimii lanseaza prima editie a concursului SCRIE DIN INIMa pentru jurnalisti. Concursul face parte din campania SOS Cardio si se adreseaza jurnalistilor profesionisti din intreaga presa romaneasca, fie ea tiparita, audiovizuala sau online, generalista sau specializata.

Fundatia Romana a Inimii lanseaza concursul SCRIE DIN INIMA, pentru jurnalisti

SCRIE DIN INIMA isi propune sa stimuleze creatia jurnalistica avand ca subiect informarea populatiei asupra factorilor de risc cardiovascular si asupra metodelor de reducere a riscului, cu focus pe Testul Cartonaselor, un instrument de autoevaluare a riscului cardiovascular propus de Fundatia Romana a Inimii si care se gaseste pe site-ul www.soscardio.ro.

Inscrierile au loc in perioada 19 septembrie 2011 - 9 decembrie 2011 iar jurnalistii participanti se pot inscrie cu un numar nelimitat de materiale audiovideo, print sau online si trebuie sa faca dovada difuzarii/publicarii acestora.

SCRIE DIN INIMA este deschis tuturor speciilor jurnalistice: reportaj, ancheta, interviu, documentar, talk-show etc. Concursul va rasplati cea mai buna transpunere in limbajul populatiei a mesajelor despre constientizarea riscului cardiovascular din Testul Cartonaselor.

Se vor acorda cate trei premii pentru fiecare categorie, in functie de voturile publicului.

Acestea constau in 12 - iPad 2 Apple 16GB.

Categoriile pentru inscrieri sunt:

   - Presa scrisa   - Radio   - Tv   - Online

Participantii se pot inscrie cu un numar nelimitat de articole.

Juriul va aprecia cea mai buna transpunere in limbajul populatiei a mesajelor despre constientizarea riscului cardiovascular din Testul Cartonaselor. Acesta va selecta cele mai bune lucrari intr-un numar maxim de 10 lucrari pentru fiecare categorie, deci maxim 40 de lucrari in total care vor fi postate pe site-ul concursului www.soscardio.ro/scrie-din-inima, in sectiunea de vot. Lucrarile vor putea fi votate de catre public in intervalul 16 decembrie 2011 - 31 ianuarie 2012, ora 12:00 pm.

Despre campania SOS Cardio

Campania de preventie a riscului cardiovascular se numeste SOS Cardio - Atentie! Risc Cardiovascular!

Campania este initiata de Fundatia Româna a Inimii si sprijinita de Ministerul Sanatatii.

Scopul campaniei este constientizarea factorilor de risc cardiovascular si indemnarea populatiei catre medic, pentru evaluarea acestui risc.

Modul prin care populatia este invitata sa-si evalueze riscul cardiovascular este prin parcurgerea Testului Cartonaselor.

Exista zece factori de risc, fiecare ilustrat printr-o imagine sugestiva: colesterol, fumat, hipertensiune arteriala, ereditate, vârsta, genul masculin, diabetul, stresul, obezitatea, sedentarismul. Oricine isi poate recunoaste cu usurinta proprii factori de risc.

Cumulul mai multor factori de risc arata un risc crescut de a avea o boala cardiovasculara.Testul Cartonaselor se poate face pe site-ul dedicat al campaniei www.soscardio.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evolution-media/fundatia-romana-a-inimii-lanseaza-concursul-scrie-din-inima-pentru-jurnalisti