Customer Loyalty & Retention Conference, prima editie

BUCURESTI - 21 octombrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

In vremuri prospere, clientii vechi sunt doar niste clienti. In timpuri de criza clientii vechi si loiali reprezinta colacul de salvare pentru majoritatea companiilor. Afla cum poti transforma loialitatea in profit si daca intr-adevar reclamatiile sunt instrumente de loializare a clientilor, la prima conferinta de Customer Loyalty & Retention, organizata de Expo Media pe 29 octombrie 2009.

Evenimentul, ce se desfasoara la Institutul National de Statistica, se adreseaza specialistilor si coordonatorilor din departamentele de retentie a clientilor sau de tratare a reclamatiilor, managerilor de Relatii cu Clientii si specialistilor de Marketing.

Printre temele abordate puteti afla despre: aportul comunicarii si rolul brandingului in loializare, cat trebuie investit in comunicarea dedicata loializarii si cum se traduce in bani pierderea unui client, cum poti transforma reclamatiile in instrumente de loializare sau rolul pe care il are colaborarea interdepartamentala in retinerea clientilor unei companii.

Speakerii conferintei sunt: Cosmin Nae, Director Executiv, Quantix Marketing Consulting, Tudor Fulea, Head of Global Knowledge Center, Leo Burnett, Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting si Aryana Popescu, Consultant si Senior Trainer, Customer Service School.

In cadrul conferintei se va organiza si o masa rotunda cu tema – “Consumatorul român in ecuatia brand-loialitate-promotii”. “In Romania ultimelor doua decenii au patruns foarte multe dintre brandurile puternice de pe glob. Marcile romanesti de traditie au incercat repozitionari, timp in care au inceput sa apara si marci romanesti noi, tinere si relevante pentru piata. In acelasi timp, oferta a crescut, optiunile sunt numeroase si uneori suntem pierduti in fata muntilor de produse si oferte. In acest teatru de lupta, putem vorbi despre o loialitate a consumatorului roman? Exista produse sau servicii fata de care consumatorii sunt loiali? Care ar fi ingredientele pe care firmele le au la indemana pentru a ajunge aici?” – acestea sunt cateva dintre intrebarile la care Cosmin Nae, Director Executiv, Quantix Marketing Consulting va raspunde impreuna cu invitatii sai.

Un element specific conferintelor organizate de Expo Media il reprezinta accesul gratuit la sesiunile conferintei daca titulatura participantului contine denumirea Loyalty, Retention sau Complaints, indiferent de ierarhie. Pentru celelalte cazuri accesul se face contra cost, taxa de participare fiind de 50 de euro.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, puteti accesa www.conferinte.ro/loyalty

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/customer-loyalty-retention-conference-prima-editie