Excelenta are un nume: Contact Center Awards!

BUCURESTI - 4 februarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Cel mai asteptat eveniment al anului din industria de contact centere s-a lansat!
Contact Center Awards, organizat de Contact Center Magazine premiaza cei mai buni specialisti din industria de contact centere de pe piata romaneasca.

Excelenta are un nume: Contact Center Awards!

A fi in prima linie in relatiile cu clientii implica foarte multe lucruri: stapanire de sine, rabdare si atentie, o atitudine pozitiva si proactiva, o foarte buna pregatire profesionala. Desi perceptia generala este alta, acest job este unul dificil. Pe langa informatiile furnizate, care ofera solutii clientului care a apelat, reprezentantii departamentelor de Suport sau Relatii cu Clientii, trebuie sa ajunga sa se identifice cu imaginea companiei pentru care lucreaza si sa transmita valorile si viziunea organizatiei. De multe ori un departament privat de glorie, aflat in umbra departamentelor – vedeta, reprezentantii din frontul intai isi iau revansa la prima editie a premiilor dedicate industriei.


Gala Contact Center Awards este primul eveniment de acest gen din tara, iar organizatorii si-au propus ca rasplatirea an de an a specialistilor din domeniul contact centerelor, pentru eforturile depuse, sa devina o traditie. Categoriile propuse au tinut cont atat de implicarea angajatilor in viata de call center, cat si de activitatea centrelor de contact in sine. Romania a devenit un loc de luat in seama, nu numai in statisticile unde este mentionata ca locatie potrivita pentru externalizarea relatiilor cu clientii ci si pentru calitatea serviciilor pe care le ofera.
Categoriile propuse sunt: Best Call Center Agent, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Trainer, Best Call Center Manager, Best Call Center, Best use of Technology, Best Support Center Specialist, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Manager.

Gala de premiere si sarbatorirea castigatorilor se va desfasura in a treia zi de Call Center and Customer Care Conference& Expo, pe 26 martie 2009, intr-un cadru festiv, la Institutul National de Statistica.

Inscrierea pentru eveniment se face accesand site-ul www.contactcenterawards.ro si urmand cativa pasi simpli. Competitia este deschisa oricarui contact center din Romania, in house sau externalizat, indiferent de industria pe care o reprezinta, iar pentru fiecare sectiune pot fi inscrisi mai multi reprezentanti ai aceleasi organizatii.



Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/excelenta-are-un-nume-contact-center-awards