Internship-uri, idei creative şi emoţii la Marea finală The Great Business Challenge

BUCURESTI - 2 aprilie 2013

Comunicat tip General in Banci / Asigurari, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, ONG, Cursuri

Concursul naţional The Great Business Challenge, desfăşurat de Facultatea de Management din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, a acordat premii echipelor câştigătoare în trei zile diferite. Cele trei festivităţi de premiere, mai exact finala Business-Edu, Tritonic şi BCR, au avut loc la Librăria Bastilia şi în sala CIC a Centrului Internațional de Conferințe din strada Batiştei.

 The Great Business Challenge a avut multe de oferit chiar de la prima ediție. Pe lângă emoții şi oameni noi cunoscuți, ne-a dat posibilitatea de a gândi un plan de acțiune cât se poate de real. Nimic nu a fost parţial posibil sau realizabil doar în imaginaţie. Idei şi oameni frumoşi, entuziasm şi inspiraţie, experienţă şi bucurie, pe toate le-am primit de la acest concurs. 

Echipa The Dots care a câştigat mare premiu oferit de Editura Tritonic

Echipa câştigătoare a finalei The Great Business Challenge care a obţinut marele premiu pentru rezolvarea brief-ului trimis de compania Business-Edu este Prime Solutions, formată din studenţi de anul I ai Facultăţii de Management. Prime Solutions a convins juriul prin abordarea matură, ideile creative şi soluţiile eficiente pe care le-au avut în conceperea şi planificarea unui produs educaţional destinat tinerilor. Pe locurile II şi III s-au clasat echipe formate din studenţi înscrişi la Academia de Studii Economice (ASE) şi la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA).

Premiile au constat în internship-uri şi invitaţii la conferinţele organizate de către compania Business Edu, precum şi în vouchere oferite de Librăria Bastilia pentru toţi membrii echipelor.

A doua finală a avut  loc pe 29 martie la Centrul Internațional de Conferințe Batiştei şi a fost câştigată de echipa The Dots care a rezolvat brief-ul trimis de către Editura Tritonic. The Dots, compusă dintr-o studentă de anul I şi trei masterande înscrise la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA), a primit cărţi şi internship-uri în cadrul editurii. Echipele clasate pe locurile II şi III sunt Four Collars (ASE) şi The Observers (SNSPA şi Universitatea din Bucureşti). 

Ultima finală s-a desfăşurat pe 1 aprilie la Librăria Bastilia unde au fost evaluate proiectele studenţilor care s-au înscris la brief-urile trimise de Banca Comercială Română şi au fost premiate echipele Golden Blasters, 3rdParty Marketing şi Creative Team. Toţi membrii lor au primit produse promoţionale şi invitaţii la film. 

The Great Business Challenge se află la prima ediţie şi se bucură în acest moment de participarea unor parteneri importanţi din domeniul bancar, educaţional şi al comunicării precum BCR, Editura Tritonic, Business-Edu şi platforma online www.comunicatedepresa.ro. Au fost stabilite parteneriate media cu Inspire Business, Income Magazine, TVCity şi revista Gen 90 şi  s-au alăturat proiectului site-ul www.studentie.ro şi organizaţii studenţeşti de renume precum Voluntari pentru Idei şi Proiecte, AEGEE Bucureşti şi Akcees, dar şi alţi parteneri precum Librăria Bastilia şi Casa de Cultură a Studenţilor din Bucureşti.

 

Emailul oficial al concursului: office@thegreatbusinesschallenge.ro

Persoane de contact: Cătălina Grigoraşi (Project Manager The Great Business Challenge)

Email: catalina.grigorasi@gmail.com

Telefon: 0723.89.95.36

 

Ioana Constantin (Coordonator evenimente - Facultatea de Management, Project Manager The Great Business Challenge)

Email: ioanafeliciaconstantin@gmail.com

           ioana.constantin@facultateademanagement.ro

Telefon: 0766.82.07.66

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/facultatea-de-management-snspa/internship-uri-idei-creative-si-emotii-la-marea-finala-the-great-business-challenge