Volumul de livrări din sectorul e-commerce a crescut cu 70% în primele 3 luni din 2015, la Fastius Curier

BUCURESTI - 23 aprilie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, Retail, Internet

Companie cu peste 12 ani de experienţă pe piaţa de curierat din Bucureşti şi Ilfov, Fastius Curier a înregistrat în primele 3 luni din 2015 o creştere semnificativă a volumului de livrări comandate de către clienţi business din sectorul e-commerce : peste 70% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, mişcarea consumatorilor spre mediul online este reflectată în mod direct de evoluţia business-ului companiilor de curierat. "Cea mai mare parte a clienţilor noi ce intră în portofoliul Fastius Curier este reprezentată de magazine online . Până şi unii clienţi de retail din mediul offline, cu care lucrăm de mulţi ani, au început să trimită tot mai multe pachete generate de vânzări pe internet", a explicat conducerea companiei.

Fastius Curier

Fastius Curier

  Online-ul a devenit integrat în toate procesele noastre, iar "rapid" înseamnă mereu mai multă viteză, reacţii imediate, totul pentru clienţi care îşi finalizează cu succes fiecare comandă 

reprezentantii Fastius Curier

Cele mai importante creşteri s-au consemnat în rândul volumelor generate de magazine online din IT&C, însă în aproape aceeaşi masură a crescut şi numărul de colete expediate de magazine online

din zona home & deco, jucării, bio etc. Fastius Curier, companie de curierat ce se dedică în mod direct mediului business, colaborează cu clienţi din diverse sectoare economice şi de diverse dimensiuni, de la IMM-uri şi până la corporaţii cu renume internaţional.

"Avem volume în creştere generate şi de magazine online de fashion şi cosmetice. Tot mai mulţi clienţi noi ce au început să lucreze cu Fastius Curier sunt e-shop-uri ce activează pe diverse nişe, iar conceptele de bio şi natural se pare că sunt tot mai dorite de consumatori, pe multe categorii de produse, de la cele alimentare, la frumuseţe şi chiar la îmbrăcăminte", au mai spus reprezentanţii Fastius Curier.

Aceştia au subliniat importanţa adaptării serviciilor de curierat rapid la nevoile de business ale clienţilor - nevoi în schimbare permanentă, dictate în cele din urmă de consumatorul final. "Flexibilitatea a devenit mai importantă decât oricând, ne transformăm şi evoluăm aşa cum ne dictează piaţa, pentru a fi mereu partenerul pe care şi-l doresc companiile, mai ales pe sectorul de retail. Online-ul a devenit integrat în toate procesele noastre, iar "rapid" înseamnă mereu mai multă viteză, reacţii imediate, totul pentru clienţi care îşi finalizează cu succes fiecare comandă".

Sectorul e-commerce este o prioritate pentru Fastius Curier, însă compania răspunde în continuare tuturor solicitărilor din mediul de business, inclusiv din partea clienţilor cu activitate predominantă offline. Toate serviciile sunt integrate şi informatizate, procesul de comandă este simplu, la fel şi livrările şi plăţile de ramburs, acolo unde este cazul. Chiar dacă s-a definit mereu drept o companie cu servicii premium, Fastius Curier (www.fastiuscurier.ro) promovează preţuri foarte prietenoase, sprijinind IMM-urile într-un context economic uneori dificil şi pe o piaţă cu siguranţă foarte aglomerată în cele mai multe domenii.

Despre FASTIUS CURIER

Fastius Curier este una dintre cele mai importante companii de curierat din Bucuresti si unul dintre brandurile cunoscute din piata de curierat in general. Spre deosebire de alte companii de curierat, Fastius Curier se dedica unei nise clare - companiile din Bucuresti. Avand ca target zona business, cuvintele-cheie in afacere sunt profesionalism, standard de calitate, atentie maxima in alegerea curierilor si a operatorilor, personalizare in functie de nevoile exacte ale clientului, pret corect raportat la piata si servicii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fastius-curier/volumul-de-livrari-din-sectorul-e-commerce-a-crescut-cu-70-in-primele-3-luni-din-2015-la-fastius-curier