Kindred Group își lansează noul brand de cazinou

BUCURESTI - 13 februarie 2018

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Internet

Live site

Kindred Group mai adaugă un brand în portofoliul său, prin lansarea primului cazino online de pe piața românească. Deschiderea Vlad Cazino, dezvoltat in-house pe platforma Kindred, face parte din strategia Kindred de a oferi consumatorilor din piețe-cheie divertisment prin branduri hiperlocale.

Kindred Group (fost Unibet Group) lansează primul brand de cazino online dedicat de pe piața românească. Este pentru prima oară în România când un operator lansează un brand adițional unei licențe existente, semnalând astfel ambiția Kindred de a-și crește cota de piață în piețe reglementate local.

Vlad Cazino

Vlad Cazino

 “Odată cu creșterea Kindred și cu dezvoltarea continuă a brandurilor noastre, e important pentru noi să rămânem mereu aproape de consumatorii noștri. Vlad Cazino e rezultatul unui efort de echipă impresionant în cadrul companiei, unul care ne-a dezvoltat abilitatea de a oferi consumatorilor noștri din România un produs și o experiență cu adevărat croite pe nevoile lor. Așteptăm acum cu entuziasm ca Vlad Cazino să se lanseze cu succes." 

Manuel Stan, Director of Central Brand Marketing la Kindred Group

Lansarea vine ulterior introducerii cu succes a brandurilor Storspelare/Storspiller pe piețele din Suedia și Norvegia, la începutul lui 2017. La rândul lor, aceste două branduri au fost și ele dezvoltate in-house, demonstrând astfel puterea strategiei multi-brand și a platformei proprii Kindred, precum și permițând grupului să-și adapteze rapid ofertele pentru a satisface cerințele consumatorilor de pe fiecare piață.

 

“Odată cu creșterea Kindred și cu dezvoltarea continuă a brandurilor noastre, e important pentru noi să rămânem mereu aproape de consumatorii noștri. Vlad Cazino e rezultatul unui efort de echipă impresionant în cadrul companiei, unul care ne-a dezvoltat abilitatea de a oferi consumatorilor noștri din România un produs și o experiență cu adevărat croite pe nevoile lor. Așteptăm acum cu entuziasm ca Vlad Cazino să se lanseze cu succes și să aducă după sine cele mai înalte standarde în ceea ce privește experiența consumatorilor, produsele și ofertele, precum și siguranța jucătorilor - lucruri care sunt omniprezente în portofoliul de branduri Kindred”, declară Manuel Stan, Director of Central Brand Marketing la Kindred Group.

 

  

Pentru mai multe informații:

Alexander Westrell, Group Head of Communications

+46 73 7071686

alexander.westrell@kindredgroup.com

 

www.vladcazino.ro

Despre Kindred Group

Kindred Group este unul dintre cei mai importanți operatori mondiali de jocuri de noroc, cuprinzând diverse companii în Europa și Australia și oferind, prin 11 branduri, pentru peste 20 de milioane de consumatori, excelente forme de divertisment, într-un mediu sigur, corect și sustenabil. Compania, cu circa 1.400 de angajați, este listată la Nasdaq Stockholm Large Cap, fiind de asemenea membră a European Gaming and Betting Association (EGBA), precum și membru fondator al ESSA (integritatea pariurilor sportive). Kindred Group este auditată și certficată de eCOGRA pentru conformitate cu Recomandarea UE din 2014 cu privire la Protecția Consumatorului și Pariurile Responsabile (2014/478/EU). Citește mai multe pe www.kindredgroup.com. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/friends-advertising5/kindred-group-isi-lanseaza-noul-brand-de-cazinou