’’Dorință de Crăciun’’ o nouă campanie HOSPICE Casa Speranței

BUCURESTI - 8 decembrie 2014

Comunicat tip General in Media / Publicitate, ONG, Social

În decembrie, HOSPICE Casa Speranței derulează o campanie de strîngere de fonduri integrată, ce va avea componentă de TV, presă scrisă, online, outdoor și social media. Campania are un mesaj emoționant, de apel pentru susținerea serviciilor gratuite oferite de HOSPICE Casa Speranței pacienților copii și adulți cu boli incurabile.

Clipul video, difuzat pe televiziunile ProTV și TVR, descrie trăirile sufletești ale unei mame afectată de o boală gravă, incurabilă, care își exprimă o dorință pentru acest Crăciun: “Dragă Moș Crăciun, în fiecare an ți-am cerut câte ceva. Niciodată, însă pentru mine, întotdeauna pentru cei mici. Anul ăsta, te rog să faci ceva pentru mine. Vino, chiar dacă eu nu voi mai fi acasă. Copiii mei rămîn.’’

’’Dorință de Crăciun’’ o nouă campanie  HOSPICE Casa Speranței

Campania ’’Dorință de Crăciun’’ se adresează companiilor care au posibilitatea legală să sponsorizeze organizațiile non-profit. Legea sponsorizării și Codul Fiscal permit societăților comerciale să investească în dezvoltarea societății românești, fără niciun cost pentru ele. Acestea pot direcționa pînă la 20% din impozitul pe profit către organizații neguvernamentale – în limita a 0,3% din cifra de afaceri – sumă ce se scade din impozitul pe profit de plată.

Apelul de final al clipului este transmis de către prezentatoarea TVR2, d-na Corina Dănilă, o mamă la rîndul ei, care înțelege cît de importante sunt aceste servicii în România:

’’Sunt mii de persoane dragi în România afectate de o boală incurabilă și ca mamă, cel mai mult mă doare să văd suferința copiilor mici, de-o vârstă cu fiica mea.

Consider că stă în puterea noastră să aducem lumină în viețile celor care se luptă cu o boală incurabilă. Împreună putem să susținem munca, atât de importantă, a medicilor și asistenților medicali de la HOSPICE.’’

În urma campaniei din 2013, cu sprijinul susținătorilor noștri, am putut să oferim 2.550 de vizite, 2.440 de zile de internare și 3.100 de vizite în centrul de zi pentru copiii și adulții care suferă de boli incurabile.

Anul acesta, fundația HOSPICE Casa Speranței și AlTreileaSector.ro, în parteneriat cu EY România, au organizat un eveniment de presă pentru a prezenta cifre concrete în ceea ce privește utilizarea Legii Sponsorizării.

Conform datelor ANAF, în 2013, 191.691 de societăți comerciale au înregistrat profit în România. Dacă toate acestea ar fi direcţionat către sectorul nonprofit suma maximă prevăzută de lege - pînă la 2,3 miliarde de lei (525 milioane de euro) - ar fi putut susține domenii cheie precum sănătatea, mediul și educația. Totuși, doar 16% dintre societățile comerciale (30.651) au ales să folosească facilitatea fiscală prevăzută în Legea Sponsorizării, suma distribuită către ONG-uri fiind de 523 milioane de lei (118 milioane de euro), adică doar 22% din potențialul maxim.   Cu 525 de milioane de euro direcționate de mediul de afaceri către ONG-uri s-ar putea realiza, concomitent, în fiecare an, proiecte cu impact major în comunitățile din România, cum ar fi:

    17.500 de hectare de terenuri degradate s-ar tranforma în păduri. În 5 ani, în Teleorman, 20% din suprafața județului ar fi împădurită;31 de centre de îngrijiri paliative ar fi construite în România, care să ofere servicii gratuite pentru 61.000 persoane cu boli incurabile. Acoperirea pentru acest tip de servicii ar crește, la nivel național, de la 5% la 45%;Peste 800.000 de adolescenți din România ar fi susținuți să se implice în proiecte de educație în următorii cinci ani.

Nevoia de îngrijire paliativă este foarte mare și avem nevoie de sprijinul comunităților și a companiilor pentru ca aceste servicii gratuite oferite de HOSPICE să poată continua. Vă invităm să vizionați clipul video și să citiți mai mult despre campanie și despre această modalitate facilă de a ajuta, la adresa 20.hospice.ro

Mulțumim mult echipei care a contribuit în mod voluntar la producerea clipului video al campaniei: Corina Dănilă - prezentator TVR2 și imaginea de campanie, Toader Păun - realizator Radio EuropaFM, Vultureanu Alexandra – Leila, Raluca Spodaru, Ioana Chelaru - voce, Mihnea Chelariu - sunet, Vlad Bender si Iulian Danciu - imagine, Doina Zavadschi - montaj și Ion Andrei Puican - regie.

Companiile partenere sunt: EY România, Miele, Getica OOH, Big Print, Fotograful Tău, Camera de Comerț și Industrie Brașov, Camera de Comerț și Industrie Covasna, Camera de Comerț și Industrie Prahova și Camera de Comerț și Industrie București.

De asemenea dorim să mulțumim partenerilor media care au sprijinit această campanie: ProTV, TVR, TV City, Agerpres, Progresiv, HRB Expert, Piața, Prețul Zilei, Waymedia, Metropola, Manager.ro, Portal, B2B Strategy, Institutul de Marketing, Juristpedia.ro, Finzoom, Contabun.ro, 9AM News, 121.ro, Studenție.ro, Acasa.ro, Medias Info, Calendar Evenimente, Blogatu.ro, Garbo, Kfetele, Tomata cu Scufiță, Valentin Mănescu, Pe barba mea, Webecom, Computer blog, Club IT&C, Blog de HR, Cristiana Dragomir, Inventatori.ro, File de Lumina, Apulum 94, Rumaniamilitary.ro și Adina Amirionesei.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fundatia-hospice/dorin-a-de-craciun-o-noua-campanie-hospice-casa-speran-ei