Advertising-ul românesc se îmbogăţeşte cu un strop de magie

BUCURESTI - 21 aprilie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Sub sloganul “Professional Hocus-Pocus” şi numele “Godmother”, peste week-end, Speed Promotion s-a transformat în cea mai nouă agenţie innovative de pe piaţa autohtonă.

Advertising-ul românesc se îmbogăţeşte cu un strop de magie

Serviciile pe care le oferă Godmother sunt creaţie, activări & events şi producţie neconvenţională, oferind soluţii “out of the box” şi chiar inovative în cel mai pur sens al cuvântului.

Godmother îşi începe activitatea având deja un portofoliu de clienţi noi, câştigaţi în urma unor pitch-uri importante, precum: Agip, Stenyon sau COS, dar şi cu o parte din clienţii cu tradiţie ai Speed Promotion precum: Forever Living Products, Energy Holding, Midocar, Agricover sau Depozitul de Papetărie.

“Succesul pe care l-am avut în pitch-urile recente la care ne-am prezentat cu această nouă abordare ne face să fim încrezători în poziţionarea Godmother, de innovative, pe care unii jucători de pe piaţă o pot considera “curajoasă”. Iar echipa actuală a agenţiei, prin experienţă şi pasiune, reprezintă principala garanţie de care avem nevoie pentru a fi siguri că la sfârşitul anului vom atinge obiectivele propuse, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri cât şi al portofoliului de clienţi ” a declarat Valentin Văcăruş, Managing Director Godmother.

Godmother este cea mai nouă agenţie autohtonă poziţionată ca innovative şi porneşte la drum cu o echipă de 11 specialişti în comunicare şi promovare, cu o experienţă relevantă în rezolvarea într-o manieră inedită şi chiar “magică” a proiectelor de advertising.

“Advertising-ul este în esenţă despre găsirea unei forme atractive în care să prezinţi un produs, să creezi poveşti, asteptări, fantezii, să îl faci să fie dorit şi evident să se vândă. Godmother nu îşi propune să reinventeze esenţa advertisingului ci să se întoarcă la ea: să găsim abordarea “magică” a fiecărui brand şi să îl prezentăm în formele sale mai puţin obişnuite, astfel încât să îi spună fiecărui consumator o poveste, care să îl resimbolizeze.” a adăugat Ana Negoiţă – Creative Director Godmother


Încă de la sfârşitul anului 2007 Speed Promotion a început să regândească strategia de abordare a pieţei, proces care a determinat restructurara echipei în linii de business specializate pe arii de expertiză, în concordanţă cu experienţa membrilor. Rebranding-ul vechii agenţii şi înfiinţarea Godmother, care atacă începând din aprilie piaţa autohtonă de innovative, reprezintă unul dintre cele mai importante rezultate ale acestui proces.

“Am luat decizia de a mă retrage din funcţiile executive ale agenţiei la începutul acestui an şi de a preda conducerea unei echipe de management experimentate alcătuită din Valentin Văcăruş – Managing Director Godmother şi Ana Negoiţă – Creative Director Godmother. Echipa agenţiei este una nouă, formată din oameni cu foarte multă experienţă, de care sunt foarte mândru” a declarat Dorin Boerescu, fondator Speed Promotion.

Despre God mother


Godmother estimează că va încheia 2008 cu o cifră de afaceri de peste1,5 milioane de euro şi cu un portofoliu relevant de clienţi noi, câştigaţi în urma unor pitch-uri importante.

Aela Cotabita - PR Director

021 - 242 50 95
aela.cotabita@godmother.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/god-mother/advertising-ul-romanesc-se-imbogateste-cu-un-strop-de-magie