Quadrant Amroq Beverages raporteaza o crestere de 30% pentru primul trimestru al anului 2004

BUCURESTI - 26 aprilie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Quadrant Amroq Beverages S.A. (QAB), unul dintre cei mai mari investitori americani in Romania, imbuteliatorul autorizat al bauturilor racoritoare Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si al apei minerale Perla in Romania si Republica Moldova, a inregistrat o crestere de volum de 30% pe primul trimestru al anului, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Pe branduri, marcile PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7-UP, Mountain Dew) au generat o crestere in volum de 43% fata de primul trimestru al anului 2003. In perioada ianuarie – martie 2004, QAB a derulat promotia Pepsi – Perla, foarte apreciata de consumatori, ajunsa in 2004 la cea de-a cincea editie. Pe parcursul primelor patru editii, QAB a oferit ca premii ale acestei promotii sticle de apa minerala Perla in valoare de 6.5 milioane de dolari. De asemenea, produsele PepsiCo au participat, incepand cu 10 martie, la promotia Pepsi de Paste.

Marca Prigat (cuprinzand categoriile Prigat Nectar, Prigat Still Drink, Prigat Juice, Prigat Sport Drink) a inregistrat o crestere de volum de 56% pe trimestrul I 2004, raportat la perioada similara din 2003. Conform AC Nielsen, Prigat si-a consolidat pozitia de lider al pietei bauturilor necarbonatate, detinand in prezent o cota de piata de aproximativ 37%. Cresterea marcii Prigat pe primele 3 luni ale anului este una semnificativa comparativ cu cresterea globala pe 2003, care a fost de 23%. Aceasta corespunde tendintei ascendente, remarcate la nivel mondial, de consum a bauturilor functionale, cu valoare adaugata.

Quadrant Amroq Beverages (QAB) detine in prezent o fabrica in Bucuresti. Noua fabrica QAB, situata in orasul Covasna, va fi inaugurata la jumatatea acestui an.

Despre Graffiti BBDO

Pentru mai multe informatii, contactati:
Ruxandra Voda, Graffiti BBDO
ruxandra_voda@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/quadrant-amroq-beverages-raporteaza-o-crestere-de-30-pentru-primul-trimestru-al-anului-2004