Grapefruit aduce pe rafturi un nou brand Transavia

BUCURESTI - 14 iunie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Grapefruit a creat noua identitate de brand pentru produsele Transavia, cel mai important producător de carne de pui din România. Acţiunea s-a derulat în paralel cu un amplu proces de rebranding corporatist.


Iniţiat în toamna anului 2005, procesul de rebranding a avut la bază un audit de brand coordonat de Grapefruit, completat şi susţinut de un studiu de piaţă şi consumator. Strategia dezvoltată a redefinit brandul corporatist ca fiind unul eficient, energic şi caracterizat de un autentic spirit transilvănean. Sloganul creat de Grapefruit, Una şi bună, ilustrează principalele valori asociate acestui spirit—onestitatea, hărnicia şi seriozitatea.

Grapefruit a creat o nouă identitate vizuală care înlocuieşte vechiul logo-clişeu, un cocoş caricaturizat, cu un simbol memorabil şi diferenţiator—creasta de pui. Designul de ambalaj aduce pe piaţă un concept inovativ, simplu şi de impact. Folosind fotografii alb-negru, ce pun în evidenţă expresivitatea personajelor ambalajele sunt uşor de diferenţiat la raft si de memorat.

„Pe o piaţă aglomerată de produse cu ambalaje stereotipe, ce ilustrează într-un mod sau altul simbolul puiului, nu ne-a fost uşor să acceptăm propuneri grafice revoluţionare. Ambalajele propuse de Grapefruit însă ne reprezintă, subliniază valorile Transavia şi asigură o foarte bună diferenţiere”, declară Ioan Popa, Director General Transavia.

„E foarte uşor să urmăreşti trendurile de design din piaţă şi să te conformezi, creând doar un alt ambalaj pentru carne de pui. Însă rolul brandingului şi al designului e să inoveze constant şi să creeze o relaţie altfel între un brand şi consumatori. Din acest motiv, am creat pentru Transavia un altfel de design de ambalaj decât cel întâlnit de cele mai multe ori pe rafturile supermarketurilor”, completează Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Despre Grapefruit

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agenţie românească de consultanţă pentru branding şi design interactiv, cu birouri în Iaşi şi Bucureşti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienţi din 13 ţări, pe 4 continente. Printre aceştia se numără Dacia, Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, Antibiotice, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) şi DDB San Francisco (SUA).

Ştefan Liuţe
Strategy Director
office@grapefruit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/grapefruit-aduce-pe-rafturi-un-nou-brand-transavia