ABSOLUT VODKA da startul unui Business Game international pentru cei destepti

BUCURESTI - 16 octombrie 2012

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social, Stiinta / Cercetare, HR

Incepand cu 15 Octombrie studentii si masteranzii pasionati de branding, strategie, digital ori creatie se pot inscrie in Business Game-ul ce are ca miza un internship intr-una dintre companiile Pernod Ricard. Cea mai buna echipa din Romania va ajunge la Paris, unde se va desfasura finala internationala intre 13 tari din lume.

Poster de promovare

Poster de promovare

 Spirits of Entrepreneurs” promite, pe langa marele premiu, experienta unui ”joc de afaceri” real, in care vor avea la dispozitie atentia si interactiunea cu reprezentanti de marketing, comunicare, digital si planning. Fireste, provocarea cea mare este internship-ul oferit de Pernod Ricard, insa suntem convinsi ca participarea in competitie va fi o experienta inedita pentru fiecare inscris.  

Nicoleta Dumitrascu, Brand Manager ABSOLUT VODKA.

ABSOLUT VODKA, unul dintre cele mai puternice brand-uri ale Pernod Ricard, da startul unui business game creativ  pentru tinerii studenti cu spirit antreprenorial.  ”Spirits of Entrepreneurs”  este competitia destinata studentilor din ani terminali sau masteranzilor, pasionati de  branding, strategie, digital, creatie, din 13 tari din lume printre care si Romania.  Incepand cu 15 Octombrie 2012, echipe formate din 3 participanti se vor putea inscrie in competitie. Astfel, echipa castigatoare va primi ca premiu o excursie de 5 zile la Paris unde se va desfasura finala internationala din  martie 2013. Cea mai buna echipa dintre cele 13 participante va fi premiata cu un internship intr-una din companiile Pernod Ricard. 

In primul nivel al ”jocului”, studentii pasionati, pentru care mixul de creativitate, strategie si branding se integreaza perfect in lumea digitala, sunt invitati sa-si formeze echipa si sa se inscrie pe Website-ul competitiei. Selectia echipelor se va face in baza unui film  de prezentare a echipei pornind de la afirmatia:  ”Sa faci lucrurile diferit duce catre ceva exceptional”, dupa ce fiecare echipa va raspunde corect la cel putin 80% dintr-un set de 10 intrebari despre istoria si valorile Pernod Ricard. Cel de-al doilea nivel consta in selectionarea celor mai bune 15 echipe. Acestea vor avea la dispozitie 3 saptamani, precum si informatiile si indicatiile necesare pentru a dezvolta o idee digitala inovatoare pentru brandul ABSOLUT VODKA si a incerca sa o „vanda” printr-un business case. Proiectele vor fi evaluate de catre comisie, astfel incat cele mai bune 3 vor  merge mai departe catre etapa finala  - nivelul 3 al jocului.

Aflate la aceeasi linie de start, acele trei echipe vor trebui sa-si imbunatateasca prezentarile conform indicatiilor juriului, astfel incat cea mai buna echipa va primi ca premiu o excursie de 5 zile la Paris (4 nopti), bineinteles, cu participarea la finala internationala. Aici, tinerii romani se vor intalni cu echipele castigatoare din celelalte 12 tari participante: Cehia, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Rusia, Africa de Sud, Spania, Suedia, Elvetie, Marea Birtanie.

Echipa castigatoare international va avea ocazia sa experimenteze un internship intr-una din companiile Pernod Ricard din lume.

Toti participantii sunt rugati sa citeasca cu atentie regulamentul Business Game-ului disponibil pe pagina de facebook ABSOLUT Romania,  precum si termenii&conditiile competitiei, pe site-ul www.spiritsofentrepreneurs.com. Pentru neclaritati sau intrebari suplimentare participantii la faza locala au la dispozitie adresa de mail: business-game@g2.com.

-//-

ABSOLUT s-a alaturat in luna septembrie 2008 celor 37 de marci din portofoliul Pernod Ricard Romania, prin achizitionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producatorul marcii ABSOLUT. Pernod Ricard a devenit, astfel, lider al categoriei imported vodka pe piata din Romania. Compania franceza Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial in productia si distributia de bauturi spirtoase si vinuri, avand in portofoliu marci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, G.H. Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard este lider pe piata de bauturi alcoolice importate din Romania.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grey-worldwide-romania1/absolut-vodka-da-startul-unui-business-game-international-pentru-cei-destepti