Trei concepte de business care te ajută să crești succesul companiei

BUCURESTI - 19 decembrie 2022

Comunicat tip General in Afaceri

Preocuparea angajatorilor de a investi în facilități care să asigure dezvoltarea profesională și perfecționarea angajaților este o strategie care poate garanta evoluția spre succes a unei afaceri .

succes in cariera

succes in cariera

Cariera de succes depinde de ambiția și implicarea personală, de alegerile potrivite, dar mai sunt și alte câteva elemente pe care, dacă un antreprenor le aplică, va stimula dorința de performanță a angajatului. Implementarea acestor concepte trebuie considerată ca fiind o investiție în capitalul uman, mereu cea mai prețioasă resursă pentru un business de succes. 

Un angajat modern este o sursă de progres și creativitate, generează productivitate și profit pentru afacere. În aceste condiții așteptările lui nu se mai limitează doar la beneficii financiare, fiind interesat de construcția unei cariere personale, de perfecționare continuă și oportunități reale de dezvoltare. Se adaugă energia generată de satisfacția muncii și înțelegerea, de către angajator, a nevoilor lui umane, a necesității unui echilibru între viața profesională și cea privată, ceea ce se traduce prin condiții de muncă confortabile care să-i permită o bună gestionare a stresului. 

Regândirea spațiilor de birouri

Ambianța de la locul de muncă este printre elementele cele mai importante pentru a încuraja și susține performanța. Un spațiu conceput corect, care respectă intimitatea, oferă confort și siguranță sanitară nu mai este o opțiune pentru angajator, ci o condiție pe care trebuie să o îndeplinească având în vedere contextul post-pandemic. 

Susținerea echilibrului între muncă și viața personală

Realizarea profesională și satisfacția muncii apreciate și recompensate sunt un stimulent esențial care generează evoluția în carieră. Pe de altă parte, între viața profesională și cea personală trebuie stabilite limite, deși este unanim acceptată ideea că o separare completă este imposibilă. Între cele două componente există o simbioză activă, care se bazează pe comunicare și pe continuarea interacțiunii dintre angajați în medii diverse, pe lângă cel de la job. 

 

Flexibilitate , co-working și birouri satelit 

Angajatul dedicat muncii sale, nu-și va modela activitatea în funcție de program și nici de locul în care lucrează. Flexibilitatea muncii este o nouă dimensiune a raporturilor de muncă și un element important care atrage oameni valoroși într-o echipă cu viziuni moderne. 

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/happy-lotus/trei-concepte-de-business-care-te-ajuta-sa-cresti-succesul-companiei