Heist Industries – Aur la Internetics, pentru Campania „Ghost Radars”

BUCURESTI - 13 decembrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Heist Industries a câștigat trofeul de aur la Internetics 2017, secțiunea „Cea mai bună utilizare a tehnologiei pentru o cauză socială”, pentru campania Mobile ”Ghost Radars”. Campania a fost realizată pro bono pentru Direcția Rutieră din Inspectoratul General al Poliției Română și a avut ca scop reducerea numărului de accidente rutiere și a numărului de victime, în perioada Rusaliilor, în cele mai periculoase 30 de zone din România.

Radu Pilat, General Manager Heist Industries

Radu Pilat, General Manager Heist Industries

Campania a fost implementată în perioada 01 - 05 iunie 2017 și a dus la reducerea numărului de accidente rutiere cu 13%, față de aceeași perioadă a anului precedent.

„Ne dorim ca prin fiecare proiect pe care îl realizăm să schimbăm în bine percepții, comportamente, și asta s-a întâmplat și în cazul campaniei Ghost Radars: am încercat să salvăm vieți. România este cea mai periculoasă țară europeană în ceea ce privește accidentele rutiere, motivele principale fiind viteza și lipsa de adaptare la condițiile de condus. Conducătorii auto folosesc în general aplicații sau semne de tip „flash” pentru a evita radarele, iar asta este fix și ideea de la care am plecat.”, a declarat Radu Pilat, General Manager Heist Industries.

Mecanismul campaniei a fost implementat cu ajutorul aplicației de mobil Waze, folosită de peste 8 milioane de șoferi și a constat în plasarea unor radare false în zonele în care au avut loc cele mai multe accidente rutiere în aceeași perioadă a anului trecut. Cu ajutorul reprezentanților aplicației, radarele au fost imposibil de șters sau de calificat drept „false”.

Radarele false au fost afișate împreună cu un mesaj de siguranță rutieră adresat șoferilor, cerându-i să meargă în limitele de viteză în orice moment, nu doar atunci când văd un radar.

La campanie au lucrat Radu Pilat – Creative Director, Claudiu Degan – Head of Digital, Denisa Căldăraru – Digital Account Manager, Claudiu Trușcă – Social Media Manager, Ana Rinderu – Copywriter, Anca Ifrim – Art Director, Diana Coman – Account Director și Oana Romanescu – Account Manager.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/heist-industries/heist-industries-aur-la-internetics-pentru-campania-ghost-radars