iXpr: In orice domeniu reputatia online se castiga prin munca, respectarea calitatii si o comunicare fara trucuri

BUCURESTI - 13 iulie 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Ce face un site sa se bucure de un trafic excelent? Sau, de asemenea, cum iti poti promova firma prin intermediul site-ului? Aceste intrebari se regasec in mintea oricarui manager sau proprietar a unui business aflat la inceput.

.

.

 

Un website face ca business-ul vostru sa existe in mediul online si ajuta la imbunatatirea comunicarii intre clienti si afacere. Toate acestea se traduc prin reputatie, practic cat de popular este site-ul sau afacerea si cat de mult se “vorbeste” in mediul online despre pagina de web pe care o detineti.

 

Mai este un aspect al reputatiei si acesta tine de tot ce se intampla in interiorul afacerii, cat de bine va faceti treaba, cat de bune sunt serviciile sau produsele, cat de pregatita si prietenoasa este echipa de suport clienti, cat de repede raspundeti la solicitari, cat de reali si transparenti sunteti in comunicare. Toate acestea se transforma in recenzii, cea mai valoroasa forma de construire a reputatiei online prin continutul utilizatorilor.

Cum se transforma reputatia in profit? Un exemplu fictiv, dar aproape de realitate

 

La fel ca si in orice alt domeniu, reputatia nu este un lucru ce se realizeaza batand din palme sau intr-un termen de cateva ore. Pana la a ajunge la un nivel ridicat de awarness public trebuie sa ganditi in mod concret, o strategie si pasii necesari pentru a atinge fiecare milestone din aceasta. Ei bine, insa cum se traduce reputatia in profit? 

Sa luam in discutie site-ul fictiv al unui restaurant. Tocmai deschis, restaurantul Y este pozitionat intr-o zona cu un potential mai scazut, alegere facuta de catre patron pentru a mai reduce din costurile de chirie. Evident, o zona buna s-ar fi tradus si prin clienti mai multi, insa si o chirie chiar si cu de zece ori mai mare decat cea de aici. Asadar, patronul restaurantului Y se gandeste sa faca singur un site prin care el spera sa isi popularizeze ofertele si restaurantul. Insa, contrar asteptarilor, site-ul nu prea ajuta desi mancarea este excelenta, iar fostii clienti revin cu placere, afacerea se indreapta spre colaps.

Ce ar trebui sa faca patronul restaurantului Y este ca in primul rand sa lase expertii in online marketing sa preia fraiele site-ului iar alaturi de el, sa construiasca o strategie de a mari reptuatia paginii. Bine inteles, aici vorbim atat de includerea unui profil pe toate retelele de socializare si specifice (Facebook, Google+ Linkedin etc.), dar si de plasareade  continut interesant si usor de parcurs pentru cei ce ajung pe site-ul restaurantului (advertorial SEO, creative sau pur si simplu de branding - prezentarea afacerii). Un bun exemplu legat de continut poate fi o serie de articole care sa ofere informatii despre felurite retete sau de ce nu, retete gata in 5 minute. Continuand povestea fictiva a restaurantului Y, odata ce patronul acestuia a luat legatura cu o agentie de online marketing, lucrurile incep sa prinda contur. Insa adevaratele rezultate se vor vedea abia peste cateva luni.

Parerea noastra, a iXpr: Comunicarea prin intermediul unui site trebuie sa pastreze  etica si valorile companiei pentru a creste reputatia

 

In loc de concluzie, reputatia este o calitate ce se obtine cu munca si investii. Insa odata ce apelati la un expert si sunteti dedicati cresterii afacerii, veti avea certitudinea ca atat site-ul cat si profilele de pe retelele de socializare vor avea un trafic imbunatatit.

 

Un factor importat pe care il descriam la inceputul articolului tine de cat de bine va faceti treaba in interiorul firmei. orice sincopa in interior se va simti online si clientul va amenda. Nicio firma de comunicare nu va mai poate scoate cu fata curata daca aveti recenzii slabe.

 

Tinand cont de faptul ca mediul online este plin de “lepra” Fake News si Click-bait, nu vrem sa inchidem acest articol fara a exprima o idee legata de aceste fenomene. Cu siguranta nu veti castiga reputatie prin folosirea stirilor false, sau a continutului cu informatii false, eronate sau incomplete, iar in ceea ce priveste click-bait (momeala) aceasta este o practica ce nu tine de eleganta si profesionalism.   Facebook deja amendeaza aceste stiri, iar afacerea voastra ar avea de suferit.

 

Pana la urma, reputatia tine de alegeri: alegerea de a investi in online, alegerea agentiei cu care lucrati, alegerea unei strategii corecte de comunicare, orientata spre utilizator, potentialul client.

Aceasta este perspectiva noastra a iXpr si alegem munca strategica si comunicarea online corecta.

Voi ce alegeti?

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/i-explore/ixpr-in-orice-domeniu-reputatia-online-se-castiga-prin-munca-respectarea-calitatii-si-o-comunicare-fara-trucuri