Criteriile de care trebuie sa tii cont pentru a alege o agentie SEO profesionista

BUCURESTI - 25 octombrie 2017

Comunicat tip General in Internet

La fel ca in orice alta industrie, atunci cand vine vorba de SEO, exista agentii profesioniste si agentii mai putin profesioniste. Ca sa te asiguri ca ai parte de rezultatele dorite, trebuie sa apelezi la o agentie SEO reputabila, care sa iti poata oferi solutii personalizate pentru business-ul tau. Asadar, de ce factori trebuie sa tii cont atunci cand alegi o agentie SEO, pentru a te asigura ca aceasta este una serioasa?

Agentie SEO

Agentie SEO

1. Strategie si experienta

La fel ca in orice alt domeniu, in domeniul SEO si al marketingului online vei plati mai mult pentru servicii de calitate, realizate de profesionisti cu multi ani de experienta, care si-au imbunatatit constant tacticile si strategiile de SEO, pentru a oferi clientilor lor un ROI (return of investment) maxim. Un amator in acest domeniu poate fi capabil sa implementeze unele tactici de baza ale optimizarii SEO, insa exista sanse reduse sa iti aduca rezultatele dorite pe termen lung. Astfel, dupa o perioada, vei constata ca ai irosit timp si bani si vei regreta ca nu ai investit intr-o agentie SEO profesionista, care sa te ajute sa iti atingi obiectivele profesionale.

2. Continut de calitate

Crearea de continut de calitate este o activitate absolut necesara pentru optimizarea SEO in 2017. Cu cat calitatea continutului este mai buna, cu atat pagina in care se regaseste va fi mai bine indexata de catre Google. Insa, pentru a crea continut de calitate, trebuie sa faci o cercetare amanuntita, sa vezi de ce este interesat publicul tau tinta, sa incerci sa gasesti subiecte interesante si sa redactezi articole pe care sa le publici pe site-ul sau blog-ul business-ului tau. Aceste activitati consuma foarte mult timp si nu te vei putea ocupa singur de toate aspectele. Oricine poate crea un continut mediocru, insa o agentie SEO profesionistase va ocupa de crearea unui continut de calitate, atractiv, optimizat SEO si completat cu continut media adecvat.

3. Linkuri de calitate

In prezent, construirea unui profil de backlink-uri nu mai este atat de facila cum era in urma cu cativa ani. Astazi, algoritmii lui Google tin cont de calitatea si cantitatea link-urilor care fac trimitere catre site-ul tau, pentru a stabili daca acesta are o autoritate buna si daca este de incredere, dupa care il claseaza in consecinta in pagina de rezultate. Problema este ca nu poti posta oriunde link-uri catre site-ul tau: mai intai trebuie sa creezi continut de calitate, original si atractiv, apoi sa cauti site-uri care sa trimita catre site-ul tau, sa porti discutii cu detinatorii acelor site-uri, sa lucrezi din greu pentru a spori vizibilitatea acestor link-uri, toate acestea in timp ce cauti noi si noi oportunitati. Nu poti face toate aceste lucruri de unul singur, deoarece ai pierde foarte mult timp si bani.

4. Gestionarea situatiilor de criza

In optimizarea SEO, ca in orice alt domeniu, te poti confrunta cu situatii de criza: scaderea pozitiilor in paginile de rezultate, disparitia unor link-uri etc. Diferenta intre o agentie SEO profesionista si una indoielnica sta in capacitatea de a gestiona asemenea situatii de criza. Doar o agentie SEO cu vechime in acest domeniu va rezolva cu rapiditate asemenea probleme si va redresa situatia in cel mai bun si rapid mod cu putinta.

Serviciile de optimizare SEO ieftine, prestate de amatori, nu functioneaza si nu iti aduc rezultatele dorite, "reusind" doar sa iti iroseasca timpul si banii. Ba mai mult, exista situatii in care asa-zisele "strategii" SEO prestate de agentii indoielnice atrag dupa sine o penalizare serioasa pentru site-ul tau. Indiferent de nevoile tale si de obiectivele business-ului tau, o agentie SEO profesionista, cu o experienta indelungata si un portofoliu impresionant de clienti, te va ajuta sa ti le indeplinesti, prin implementarea celor mai potrivite tactici si strategii pentru situatia ta.