Sesiunea KAIZEN Manager Club, ajunsă la cea de-a opta ediție!
BUCURESTI - 29 martie 2012
Comunicat tip Administrativ / Management in Administratie Publica, Afaceri, Banci / Asigurari, Finante / Contabilitate, HR
În data de 30 Martie 2012 va avea loc cea de-a opta ediție a Sesiunii KAIZEN Manager Club, în incinta Hotelului Crowne Plaza din București.
Pornind de la deviza ”Cooperare pentru dezvoltare, prin KAIZEN!”, comunitatea KAIZEN Manager Club își propune să reunească, trimestrial, managerii de Top ai companiilor partenere KAIZEN® Institute România și specialiștii în KAIZEN-LEAN Management, orientați să contribuie la promovarea culturii îmbunătățirii continue a performanței în societatea românească.
Sesiunea KAIZEN Manager Club
Prin intermediul prezentărilor și a discuțiilor interactive se urmărește rezolvarea unor probleme specifice Managementului KAIZEN® în organizaţii precum și facilitarea schimbului de experiență între participanți, cu scopul devoltării individuale și organizaționale.
Această ediție va debuta la ora 09:30 cu o scurtă prezentare a istoricului KAIZEN Manager Club, susținută de Domnul Dr. Ing. Julien BRATU, Country Manager al Intitutului KAIZEN® România.
Cea de-a opta ediție a KAIZEN Manager Club va cuprinde lucrările invitaților Dr. Ing. Dan TULVAN, Director General al companiei Takata România, care va prezenta ”Programul de dezvoltare al furnizorilor la compania Toyota” și Dl. Ciprian GRĂDINARIU, Director Executiv al companiei Supremia Grup, care va prezenta ”Evaluarea anuală a performanțelor sistemului de management KAIZEN la Supremia Grup – Auditul Directorului General”.
De asemenea, se va prezenta proiectul ”KAIZEN pentru Oameni și Natură”, ce a avut loc în 13-14 Martie 2012 în Alba Iulia și activitățile sesiunilor I și II ale grupului de cercetare R&D – KA.
Elementul de noutate al celei de a opta ediții a KAIZEN Manager Club este reprezentat de subiectul, ce va fi dezbătut în ultima parte a întâlnirii și, totodată, de decernarea premiului intitulat ”Cel mai performant sistem de Management KAIZEN din România”.
Tot în acest sens, se va discuta înființarea unui nou grup de lucru R&D, care va avea ca sarcină elaborarea modelului de referință al premiului mai sus menționat, precum și regulamentul de participare la competiție.
Sperăm ca și această nouă ediție a KAIZEN Manager Club să se dovedească a fi o bună oportunitate de a cunoaște noi modalități de a ne dezvolta atât pe noi înșine cât și pe cei ce ne înconjoară, acesta fiind, totodată, și conceptul de bază al culturii KAIZEN.
Despre KAIZEN INSTITUTE ROMANIA
Ne adresam Liderilor din Romania care au descoperit calea de succes prin ”KAIZEN® - LEAN Management, cat si pentru cei care doresc sa obtina reducerea costurilor, o calitate mai buna, profit mai mare, flexibilitate la cerintele pietei si performante semnificative in cadrul companiei.Va asteptam si va stam la dispozitie pentru detalii suplimentare.
-
Carmen Moldovan - Reprezentant Marketing si Relatii Publice
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- KAIZEN INSTITUTE ROMANIA