Noutati in franciza

BUCURESTI - 6 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

1 Profilul investitorului roman in afaceri tip franciza
2 Scoala de franciza
3 Francize noi

1 Profilul investitorului roman in afaceri tip franciza

In urma unui studiu realizat de IMO impreuna cu CEBR- (Centre for Entrepreneurship & Business Research) profilul investitorului in franciza in Romania este urmatorul:
virsta medie 28 ani
60% barbati
57% studii universitare
45% au urmat cursuri manageriale sau de gestiune

Din acestia cei ce sunt la demararea primei afaceri au urmatorul profil:
55% barbati
47% au in familie un intreprinzator particular
14% nu au un alt loc de munca

2 Scoala de franciza.
Au inceput cursurile online gratuite la scoala de franciza organizata de IMO cu ajutorul Universitatii de Stat din Louisiana. Sunt inscrisi in acest moment in jur de 400 cursanti.
Rolul cursului este de a familiariza pe cei ce doresc sa demareze o afacere in franciza sau sunt deja francizati cu subtilitatile fenomentului.
Desi cei ce intra in franciza sunt entuziasti totusi multi francizori sunt nemultumiti de nivelul de intelegere al realitatilor din domeniu al actualilor francizati.

3 Francize noi:
In afara de gigantul IKEA ce va intra pe piata in 21 martie semnalam alte noi francize:

MIKIT este primul constructor din Franta de case individuale traditionale.
Nu este necesara experienta in constructii pentru a incepe aceasta afacere! In calitate de francizat, sarcina francizatului este sa gaseasca teren, clienti, sa construiasca sau sa subcontractateze fundatia, peretii si acoperisului si sa supravegheze montarea sistemului de kit-uri.
Capital de start:30.000-40.000 Euro.

SUNTRO- Saloane de bronzat 'made in Germany'
Conceptul SUNTRO inseamna o imbinare de succes a inovatiei germane, tendintelor curente in materie de lifestyle si perspectivelor pietei romanesti.
Pachetul de 50.000 Euro cuprinde:
- taxa de franciza, un salon cu solar complet, cu trei aparate de bronzare, cabina, software si hardware, sistem de comanda, sistem de dotare a salonului de cosmetica, instalatie digitala de muzica, reclama luminoasa vizibila din exterior, etc
- costurile de montaj si instalare; O singura zi este suficienta pentru ca toate echipamentele sa fie montate si sistemele sa fie instalate.

Despre IMO Franchising Group

IMO franchising Group- IMO Advertising actioneaza de 10 ani pe piata de consultanta in franciza din Romania. Site-ul www.fbb.ro este cel mai vizitat website de profil iar newsletterul IMO este distribuit la mai mult de 12.000 abonati.
IMO ADVERTISING INTERNATIONAL, Director de program Eugen Driga Calea Mosilor 290 www.fbb.ro
Comunitatea francizatilor www.franciza.com.ro
contact@fbb.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/imo-franchising-group/noutati-in-franciza