Cramele Recaș lansează noul brand “Cocoșul dintre vii”

BUCURESTI - 25 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, HoReCa, Retail

Lansată în anul 2008, sub eticheta “Cocoșul”, gama de vinuri produsă de Cramele Recaș pentru segmentul mediu, a trecut printr-un proces de rebranding care a dus la nașterea noii identități “Cocoșul dintre vii”.
Noua etichetă păstrează ca element central cocoșul desenat de Raul Inocențiu Niculai, un copil cu dizabilități din Sibiu, pe baza căruia Petru Șoșa a realizat noua grafică.

Cramele Recaș lansează noul brand “Cocoșul dintre vii”
 Am vrut să păstrăm ideea de joacă de copil susținută de alegerea scrisului de mână pentru brand și etichete diferite ca formă și culoare pentru fiecare sortiment în parte. În același timp, prin noua etichetă am încercat să creăm o identitate de brand mai apropiată de mesajul pe care compania Cramele Recaș dorește să îl transmită consumatorilor săi. 

Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș

“Am vrut să păstrăm ideea de joacă de copil susținută de alegerea scrisului de mână pentru brand și etichete diferite ca formă și culoare pentru fiecare sortiment în parte. În același timp, prin noua etichetă am încercat să creăm o identitate de brand mai apropiată de mesajul pe care compania Cramele Recaș dorește să îl transmită consumatorilor săi”, a declarat Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș.

Schimbarea designului grafic și a denumirii a fost completată de modificări în privința componentei liniei de vinuri și a stilului de vinificatie. Astfel, în completarea soiurilor deja existente în gama precedentă: Syrah, Fetească Neagră și Chardonnay, s-au alăturat Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel și Pinot Noir, toate provenind din recolta 2011. 

Prin noua gamă “Cocoșul dintre vii”, producătorul bănățean urmărește să-și împrospăteze imaginea pe segmentul mediu și să revitalizeze palierul de preț prin umplerea locului lăsat liber între gama “Castel Huniade” și gamele “Sole” și “La Putere”.

Despre INSIDE BRAND

DESPRE CRAMELE RECAȘ
Deja premiată la concursul de vinuri organizat în cadrul Provino Cluj, Compania Cramele Recaș exploatează o suprafață de aproximativ 1000 de hectare viță de vie situate în județul Timiș și 20 de hectare lângă Miniș (Arad) și are o capacitate de producție și stocare de aproximativ 9 milioane de litri, fiind dotată cu tehnologie de ultimă generație în urma unor investiții ce totalizează peste 10 milioane de euro. Producătorul bănățean este unul dintre cei mai importanți exportatori de vin românesc în țări precum Statele Unite, Marea Britanie, Japonia, Suedia, Canada, Estonia și Slovacia. Rezultatele obținute de vinurile de Recaș la cele mai importante concursuri de specialitate la nivel mondial au reconfirmat constant, în ultimii 12 ani, calitatea vinurilor cunoscute consumatorilor din România sub nume precum Cuvee Uberland, Solo Quinta, Sole, La Putere, Cocoșul, V-Drinks sau Schwaben Wein.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inside-brand/cramele-reca-lanseaz-noul-brand-cocoul-dintre-vii