IQads.ro


Descrierea companiei IQads.ro

Publicitarii prezenti la festival au declarat:

„Oamenii vor sa vada publicitate buna. Vin sa o vada si sunt chiar dispusi sa plateasca pentru asta – un lucru revigorant mai ales cand stim ca in fata televizorului fiecare incearca sa scape de ea. In aceasta seara am vazut foarte multi tineri care confirma aceasta idee, oameni care nu stau neaparat in fata televizorului, ci oameni care stiu sa aprecieze o idee buna oriunde o gasesc: in lift sau pe mesele de La Motoare”, a declarat Cristian Munteanu, Creative Director TBWA/MERLIN.

„Se cam lasase noaptea cand am ajuns la ADfel si am cam pierdut partea neconventionala. M-am bucurat de curierul Cargus care a adus bere la masa si am verificat inca o data ce se intampla in Direct Marketing: e greu sa gasesti furnizorul, dupa care totul merge ok. Asa si curierul meu, pana l-am prins a durat ceva, dar livrarea a fost rapida. In ceea ce priveste festivalul, orice fel de spatiu sau de eveniment in care se promoveaza advertisingul de buna calitate nu poate fi decat de ajutor pentru o industrie inca in formare. ADfel face parte din categoria acestor evenimente, iar faptul ca organizatorul vine din partea mediei de publicitate arata ca lucrurile se misca inspre bine”, considera Stefan Chiritescu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

„Un festival cum e ADfel introduce oamenilor o forma destul de noua de publicitate: media neconventionala, media interactiva, adica un echivalent al happening-urilor din arta. Ma bucur ca ati luat aceasta initiativa si e timpul ca din ce in ce mai multi clienti sa inteleaga ca si la noi, oamenii vor incepe sa fuga din fata televizorului, de langa radio si sa-si inchida internetul din cand in cand. ADfel e pionier in Romania si cred ca si in Europa Centrala si de Est si il salut din toata inima”, explica Alexandru Dumitrescu, Associated Creative Director la McCann Creative Services.

“ADfel e o initiativa de business nu rea si o incurajare a tinerilor nu neaparat angajati in domeniu de a face publicitate. ADfel e fun. Lumea vine acolo ca sa se distreze, iar in acesti parametri e un festival absolut ok. Mi-ar placea sa imi vina cativa clienti la ADfel sa vada si ei reclamele din afara”, a declarat Bogdan Naumovici, Creative Director la Leo Burnett.

“Aparent este un fel de calup publicitar prelungit, pe categorii. Sper sa fie mai mult decat atat si anume sa aiba un rol educativ adica sa participe si sa interactionam cu oameni care chiar vor sa construiasca ceva in domeniul asta.” Costin Pila Popescu, Creative Director Cap.

“ADfel e un experiment interesant, pe o zona care are inca nevoie de multa incurajare, aceea a publicitatii neconventionale. Cata vreme asta va ajuta alocarea de bugete si pe asa ceva - vorbesc aici de marcile care nu au facut-o pana acum - e o initiativa foarte buna. Rezultatele le vom vedea in timp; daca peste cativa ani vom vedea o evidenta “inflorire” a genului, inseamna ca a fost ‘de bine’. Daca insa va reprezenta doar debuseul de “publicare” a unor experimente destinate exclusiv sectiunilor “special activation” din festivaluri, inseamna ca a fost ‘de rau’. Pana una alta insa, bafta multa si succes la adunat marfa pentru ineditul vostru concurs de neconventionale” - a declarat Serban Alexandrescu, Headvertising, pentru blogul festivalului – www.ADfel.ro.

Comunicate IQads.ro :

Vezi toate comunicatele companiei IQads.ro.