JYSK pune accent pe originile scandinave

BUCURESTI - 15 decembrie 2014

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, HoReCa, Retail

JYSK are în prezent 2,200 de magazine în 36 de țări – însă povestea JYSK a început în Danemarca , acum 36 de ani. Având o competiție acerbă în România, JYSK pune acum accent pe originile scandinave ale grupului.

JYSK pune accent pe originile scandinave

Dacă vreți să câștigați o vacanță gratuită în Danemarca, acum este momentul să vizitați JYSK. În lunile următoare, în România, JYSK va pune accent pe rădăcinile Scandinave ale grupului.

Acestă abordare face parte dintr-o campanie pe termen lung, de scoatere în evidență a originilor scandinave ale JYSK – precum și a valorilor JYSK. Mesajul va fi "JYSK – Scandinavian Sleeping & Living", iar imaginile, limbajul și tonurile folosite în promovarea JYSK vor fi din ce în ce mai mult bazate pe originile scandinave. ”JYSK este o companie de origine scandinavă, lucru ce se reflectă în cultura noastră și felul în care conducem compania. La JYSK, suntem mândri de originile noastre scandinave și vrem să facem acest lucru cunoscut clienților,” spune Directorul General, Alex Bratu. Inițial, clienții JYSK vor avea parte de o primă experiență scandinavă sub forma unui parteneriat între JYSK și VisitDenmark. Sub denumirea de ”JYSK – Crăciun Scandinav”, cele două organizații promovează un concurs ce va avea ca premiu o vacanță în Danemarca. Colaborarea a luat ființă din dorința JYSK de a pune accent pe originile sale – în timp ce VisitDenmark vrea să atragă mai mulți turiști în Danemarca. “Colaborarea cu JYSK ne oferă șansa de a combina povestea despre Danemarca cu o marcă daneză foarte cunoscută și de succes,” spune Anja Hartung Sfyrla, Director de Branding, VisitDenmark. Din luna noiembrie, această campanie se va desfășura în multe țări din Europa. Inițiativa vine ca urmare a unei colaborări de succes între JYSK și VisitDenmark în China, unde o promovare similară a Danemarcei și Scandinaviei a avut loc în magazinele JYSK – în urma căreia se putea câștiga o vacanță de vis în Danemarca. Vizitați www.jysk.ro/xmas14 pentru a participa la concurs.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați: Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager Romania & Bulgaria, +40 722 363 291. Anja Hartung Sfyrla, Director de Branding, VisitDenmark, +45 2564 3132.

Despre VisitDenmark: VisitDenmark este asociația natională de turism din Danemarca. Noi promovăm Danemarca, ca și destinație turistică, pentru a atrage mai multe persoane din toată lumea fie în vacanță, fie la conferințe în interes de serviciu, crescând astfel veniturile din ramura de turism, precum și vânzările și locurile de muncă din societatea daneză. Campaniile noastre de marketing sunt realizate în strânsă colaborare cu comunitatea de afaceri precum și alți jucători cheie. VisitDenmark oferă informații despre turiști și motivele acestora de a călători în Danemarca, cunoștințe ce servesc ca bază a stabilirii priorităților pe plan de afaceri. VisitDenmark documentează impactul turismului asupra economiei daneze și împărtășește cunoștințe despre ce fel de produse caută turiștii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jysk-romania-srl/jysk-pune-accent-pe-originile-scandinave