Cereri și oferte, cazuri și necazuri în afacerile rent a car

BUCURESTI - 19 februarie 2018

Comunicat tip General in Turism

Păcatul fundamental al omenirii e nesimțirea, spunea cândva un teolog. Și chiar dacă vorbele nu vin din partea unui om de afaceri, se poate construi ușor portretul clientului nedorit de firmele de inchirieri auto Bucuresti . Greu de explicat ce are în minte cineva care închiriază o mașină doar pentru a o face praf. Despre cei care fură mașini sau le duc undeva la dezasamblat, chiar dacă sunt la fel de nedoriți ca și cei dintâi, se poate spune câte ceva referitor la motivație - fură ca să câștige într-un mod necinstit. Despre cei care ard tapiseria cu țigara, își șterg pantofii pe plafon, rup și sparg tot felul de lucruri dintr-o mașină, e ceva mai complicat să crezi că au avut o motivație plauzibilă. Mai degrabă n-au avut niciuna, pe scurt „n-au avut de lucru”.

Inchirieri auto

Inchirieri auto

„Multe cereri, multe oferte!”, așa poate fi descrisă o situație normală în orice domeniu. Cererile aduc noi oferte, ofertele aduc alte cereri... Asta s-a întâmplat și încă se întâmplă pe piața închirierilor de mașini  București. Ca pe oricare altă piață, aici pot fi întâlnite zilnic situații dintre cele mai normale, de rutină, în care clienții caută o mașină pentru a-și rezolva o problemă, iar firmele încearcă să-i mulțumească, oferindu-le ce au mai bun.

Există însă și situații în care ceea ce se întâmplă e anormal. Și anormalitatea aceasta vine din lipsa bunului simț. Fiindcă ceea ce se întâmplă din neatenție, e tratat de obicei cu înțelegere și îngăduință.

Despre ce înseamnă normalul, care sunt drepturile și obligațiile clientului și firmei, lucrurile sunt cât se poate de clare. Spre exemplu, când cineva alege să lucreze cu Kamo Auto Expert, firmă rent a car cu vechime în București, o privire atentă pe site ar trebui să-l lămurească în legătură cu orice situație care poate apărea pe perioada închirierii. Informații referitoare la firmă, scurt istoric și datele de contact se găsesc pe prima pagină a site-ului, mașinile disponibile și perioada în care poate fi închiriată fiecare din ele pot fi văzute fără niciun efort și ce este mai important, o pagină este dedicată clauzelor contractuale.

Despre clienți care n-ar trebui să existe

Păcatul fundamental al omenirii e nesimțirea, spunea cândva un teolog. Și chiar dacă vorbele nu vin din partea unui om de afaceri, se poate construi ușor portretul clientului nedorit. Greu de explicat ce are în minte cineva care închiriază o mașină doar pentru a o face praf. Despre cei care fură mașini sau le duc undeva la dezasamblat, chiar dacă sunt la fel de nedoriți ca și cei dintâi, se poate spune câte ceva referitor la motivație - fură ca să câștige într-un mod necinstit. Despre cei care ard tapiseria cu țigara, își șterg pantofii pe plafon, rup și sparg tot felul de lucruri dintr-o mașină, e ceva mai complicat să crezi că au avut o motivație plauzibilă. Mai degrabă n-au avut niciuna, pe scurt „n-au avut de lucru”.

E greu pentru o firmă să se ferească de astfel de clienți. Poate n-ar fi o idee rea lista neagră cu numele clienților neserioși, care să circule între firme, șansele de recidivă a cuiva de felul ăsta să fie ceva mai scăzute.

Și dacă există clienți neserioși, de cealaltă parte a afacerii se poate vorbi despre firme cu rele practici în relațiile cu clienții. Astfel, perceperea unor taxe ascunse, despre care clienții află abia la predarea mașinii, trecute neclar în clauzele contractuale, e una din practicile cele mai des întâlnite. O altă situație la care clienții trebuie să fie atenți se întâlnește la firmele cu prețuri foarte mici pentru închiriere, dar cu sume mari pentru asigurare. Fiindcă un câștig acceptabil nu poate fi obținut prin închiriere, aceste firme recurg la mijloace incorecte pentru a obține garanția. Astfel că, pornind de la un preț mic pentru închiriere, cei care au apelat la serviciile unor astfel de firme sfârșesc prin a plăti prețuri cu mult mai mari. Sunt apoi firmele care pretind sume mari, pretinzând servicii la un nivel calitativ ridicat, oferind în cele din urmă ceea ce oferă alte firme la prețuri decente.

Concluzie

Un client bine informat e foarte puțin probabil să aleagă o firmă de inchirieri auto Bucuresti cu probleme de corectitudine. În ce privește firmele, teoria și practica în afaceri arată clar că existența unor practici rele în politica firmei scurtează existența acesteia, nefiind o cale spre succes.

 

Despre Kamo Auto Expert

Societatea comerciala Kamo Auto Expert SRL, este prezenta pe piata inchirierilor auto din Bucuresti inca din anul 2007. Activitatea firmei a inceput asa cum spuneam in vara anului 2007, pe fondul unei cereri in continua crestere a serviciilor de inchirieri auto pe piata din Bucuresti si nu numai. Flota noastra de inceput se rezuma la numai 3 masini din marca unui producator autohton. Dupa o activitate de peste 10 ani, putem spune ca am acumulat suficienta experienta in domeniul inchirieilor de masini pentru a putea venii in intampinarea clientilor nostrii cu servicii de rent a car de cea mai buna calitate si preturi cu adevarat competitive.
Flota noastra de masini este compusa din autoturisme de la producatori auto cu o larga experienta in domeniul constructorilor auto si acopera cam toate clasele de autoturisme, de la clasa mini, economic pana la SUV. Masinile noastre beneficiaza de o expertizare tehnica periodica suplimentara celei impuse de regulamentele R.A.R., fiind servisate corespunzator, de mecanici cu experienta. Nu in ultimul rand acordam o atentie deosebita igienizarii autoturismelor si confortului pasagerilor.
Va putem pune la dispozitie o serie de echipamente optionale cum ar fi: GPS, scaune pentru bebelusi, cutie portbagaj, dar si asistenta rutiera 24/24.
Cu speranta ca v-am convins, va asteptam sa ne vizitati la adresa websiteului nostru!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kamo-auto-expert/cereri-si-oferte-cazuri-si-necazuri-in-afacerile-rent-a-car