KeepCalling finanteaza pentru al doilea an consecutiv taxa de scolarizare a studentilor la Marketing

Sibiu - 14 iulie 2016

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, IT&C, CSR

In 2016, KeepCalling extinde programul pentru sustinerea specialitatii de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice din Sibiu.

KeepCalling finanteaza pentru al doilea an consecutiv  taxa de scolarizare a studentilor la Marketing

Astfel anul acesta, pe langa subventionarea integrala a taxei de scolarizare aferenta primului an de studiu pentru 23 de studenti care vor fi admisi pe locurile cu taxa la sesiunea din aceasta vara, compania va plati in continuare taxa de scolarizare a studentilor la Marketing care trec in anul doi si care au obtinut o medie generala de peste 8.00.

Sesiunea de admitere la specializarea de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii Lucian Blaga incepe in 18 iulie. Anul acesta specializarea de Marketing pune la dispozitie 7 locuri la buget si 23 locuri cu taxa (subventionata integral de compania KeepCalling), iar admiterea se face pe baza concursului de dosare.

Programul “KeepCalling te sustine la inceput de cariera” a fost demarat in urma cu un an, printr-un parteneriat incheiat intre companie si Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii Lucian Blaga din Sibiu. In 2015 KeepCalling s-a angajat sa plateasca taxa de scolarizare pentru 30 de studenti care au fost admisi pe locurile cu plata alocate specializarii. Pe langa subventionarea taxei, KeepCalling a sustinut in cadrul facultatii diverse workshop-uri cu scopul de a-i familiariza pe studenti cu partea practica a marketingului online, dar si cu tool-urile folosite pentru crearea si monitorizarea campaniilor de advertising. Studentii au avut astfel sansa sa-si dezvolte competente si abilitati care ii vor ajuta pe viitor sa isi gaseasca mai usor un loc de munca.

Anul acesta, compania a decis ca pe langa subventionarea taxei de scolarizare pentru studentii primului an de studiu, sa ii motiveze pe studentii anului doi sa invete si sa obtina rezultate bune la examene prin sustinerea in continuare a costurilor de scolarizare si pe parcursul anului doi, cu o singura conditie: media generala a primul an sa fie peste 8.

KeepCalling detine un puternic departament de Marketing online chiar in Sibiu, astfel ca oricand in timpul facultatii sau dupa absolvirea ei, studentii pot aplica pentru un internship sau un job chiar in cadrul companiei. Cu toate acestea, subventionarea integrala a taxei de scolarizare nu impune nicio conditie sau datorie din partea studentului.

KeepCalling, unul dintre angajatorii de top din Sibiu, este o companie de telecomunicatii cu birouri în Romania, SUA si Bolivia, infiintata in anul 2002, ce are in prezent peste 100 de angajați. KeepCalling a sponsorizat de-a lungul timpului numeroase proiecte educationale, culturale, de mediu sau din domeniul sportului dovedind inca o data ca sustinerea comunitatii locale este una dintre valorile de baza ale companiei.

Mai multe informatii despre proiectele derulate de companie, stiri sau informatii despre serviciile KeepCalling gasiti pe www.keepcalling.net, pe pagina de Facebook KeepCalling Team sau pe profilul LinkedIn al companiei.

Despre KeepCalling

KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/keepcalling/keepcalling-finanteaza-pentru-al-doilea-an-consecutiv-taxa-de-scolarizare-a-studentilor-la-marketing