Golf si cultura chinezeasca in conceptul evenimentelor corporate

BUCURESTI - 31 martie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Turism, HR

Complexul Lac de Verde , primul teren privat de golf din Romania, a devenit incepand cu vara anului trecut, Lac de Verde Golf & Leisure Resort, atat printr-o noua identitate vizuala , dar si prin politica de servicii adoptata.

Golf si cultura chinezeasca in conceptul evenimentelor corporate
 Avand in vedere faptul ca investorul complexului este de nationalitate chineza, iar targetul vizat de noi – mediul business, corporate- s-a aratat foarte interesat de cultura si bucataria chinezeasca, am decis sa introducem aceste elemente in serviciile noastre adresate grupurilor. Pe langa preparatele chinezesti si ceremonia de servire a ceaiului , grupurile beneficieaza de lectii de initiere in golf, beneficii oferite in cadrul campaniei de promovare a golfului “Descopera sportul regilor”. 

Loredana Todea, PR & Events Manager

Bucurandu-ne de un feedback pozitiv venit din partea clientilor si colaboratorilor in ceea ce priveste unicitatea locatiei si calitatea serviciilor oferite, am decis sa venim in intampinarea acestora cu noi servicii disponibile din luna aprilie: golful si cultura chinezeasca, un mix de elemente specifice complexului, prezente acum in oferta de servicii adresate grupurilor si segmentului corporate.

Pe langa amplele actiuni de rebranding si promovare, complexul a dezvoltat foarte bine segmentul  corporate, unde, comparativ cu anul 2013, anul 2014 a adus o crestere considerabila a volumului evenimentelor, extinzandu-ne atat portofoliul de clienti directi, cu nume importante in  piata, dar mai ales reluarea sau initierea unor noi colaborari cu agentiile de turism, un aspect foarte important pentru noi si activitatea desfasurata.

 Dezvoltarea complexului s-a facut in contextul preluarii acestuia de catre un grup de investitori chinezi, in anul 2013, care au inceput actiunile de reabilitare si dezvoltare a complexului: reabilitarea infrastructurii existente, construirea restaurantului, marirea capacitatii de cazare, Grand Ballroom pentru evenimente de amploare, inaugurarea unei noi sali de conferinte (150 de locuri),  inaugurarea lounge-ului, diversificarea serviciilor oferite ( paintball , tiroliana, tir cu arcul, piscina exterioara, evenimente tematice).

“Avand in vedere faptul ca investorul complexului este de nationalitate chineza, iar targetul vizat de noi – mediul business, corporate- s-a aratat foarte interesat de  cultura si bucataria chinezeasca, am decis sa introducem aceste elemente in serviciile noastre. Pe langa preparatele chinezesti si ceremonia de servire a ceaiului , clientii beneficieaza de lectii de initiere in golf, beneficii oferite in cadrul campaniei de promovare a golfului “Descopera sportul regilor”, campanie pe care am demarat-o inca de la inceputul acestui an si care are ca obiective promovarea golfului ca un sport accesibil, relaxant,  de socializare, atat pentru targetul business, cat si pentru alte categorii de public, de la copii, persoane active, mature si chiar de varsta a treia, care provin din diferite medii economice si clase sociale"- a declarat Loredana Todea, PR & Events Manager

 

Despre Lac de Verde

Un concept aparte, localizat aproape de Bucuresti, in orasul Breaza, jud PH, o zona turistica subalpina recunoscuta pentru cel mai pur aer din Romania si primul teren privat de golf, Lac de Verde Golf & Leisure Resort.
Complexul, intins pe o suprafata de 24 de ha, dispune de 85 de locuri de cazare , in 34 de camere, situate in 3 corpuri de cazare. Pe langa serviciile de cazare, complexul ofera servicii de restaurant (bucatarie internationala si chinezeasca), servicii de conferinta si business entertainment (1 sala de conferinta, 1 centru de conferinte, un club de golf, sport & leisure), evenimente private si evenimente tematice organizate periodic.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/lac-de-verde/golf-si-cultura-chinezeasca-in-conceptul-evenimentelor-corporate